Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1076014
vanavond is onze clanmatch tegen de musketiers en we hebben nog niet getraind...

zullen we anders vanavond om een uur of half 7 gaan trainen anders komt er niks van?

Nick

Als er een training komt mogen dan andere clanleden ook komen?

Kunnen we team deathmatch doen.

Bijv dat de mensen die tegen de musketiers vechten tegen andere clanleden vechten.

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:
comment_1076212

misschien wel een goed idee, maar rond die tijd zit ik te eten hoor :eten:

trouwens ik heb liever dat biocount vanavond mee doet want daar kan ik beter meer communiceren; en dat is een belangrijk punt

Bewerkt: door Radio Es.

Geplaatst:
comment_1076214
Is vanavond ook geen training. Alleen voor de mensen die clanwar hebben voor donderdag (Nick, Peter, Bio en Tim) mogen eventueel trainen.

Waar slaat dit eigenlijk op?

Ik vroeg al toen bekend was van deze battle

of ik misschien mocht vervangen als iemand niet

kon komen... "Ja, ok" was het antwoord, maar

toch maar andere mensen laten vervangen -.-

Alex, je weet heel goed dat die namen al bekend waren en dat er niemand is vervangen. Wat jij toen via MSN zei was op dit topic. En daar staan dezelfde namen als in de quote hierboven (dikgedrukt).

Nick = nick_kerwijk

Peter = joppie-saus

Bio = Biocount

Tim = timking99

De namen die in de post stonden van de musketeers met de onderzin: "De namen die scheef staan zijn nog niet definitief." zijn dezelfde namen die in de quote staan, dus er is niemand vervangen...

Sorry, zie net pas datik me verwisseld heb met Water en Vuur xD

Geplaatst:
comment_1076269
vanavond is onze clanmatch tegen de musketiers en we hebben nog niet getraind...

zullen we anders vanavond om een uur of half 7 gaan trainen anders komt er niks van?

Nick

Bijv dat de mensen die tegen de musketiers vechten tegen andere clanleden vechten.

ik vind het best hoor,,

maar dan om 7 uur ofzo?

@radio es,

zullen we dat vanavond bepalen wie er mee doen want misschien is iemand wel slecht vandaag of juist goed:D

Geplaatst:
comment_1076374

Nick

ik vind het best hoor,,

maar dan om 7 uur ofzo?

@radio es,

zullen we dat vanavond bepalen wie er mee doen want misschien is iemand wel slecht vandaag of juist goed:D

Ik moet 7 uur tot 8 ofzo iets opnemen met gementenaar.

Als ik snel klaar ben kom ik.

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:
comment_1076388

Ik wil vanavond wel tegen de clanleden die clanwar hebben. Heb wel zin om even te knallen ^_^

En de volgende clanwar wil ik ook meedoen. Willen. Of het ook gebeurd is een ander verhaal :7

Geplaatst:
comment_1076553
Het is toch wat heh ? Met territor . beetje Wienish uit te lachen over zijn schrijven .

Moet hij weten... Hij moet zich gewoon eens realiseren dat hij niet hoeft

te bepalen wat anderen doen...

Hanneswasco: Welkom :D

Leuke sig :$

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1076564
Hey iedereen! Ik ben het nieuwste lid van LibertyKillerz! Hopelijk vermaak ik me hier. :D

idd nogmaals welkom :D Je punten voor de training worden zo meteen erin gezet.

Geplaatst:
comment_1076662

Hanneswasco en ik zaten net in een potje multiplayer TDM, tegen drie andere kereltjes die de hele tijd in auto's gingen :puh: Ik had 52 kills en Hannes 62. En ik was 22× doodgegaan, en hannes 8. Maar dat kwam omdat jij een beetje bleef snipen op je plekkie :puh:

@Kai: die tweede TDM in Bohan was echt leuk in het begin :D

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.