Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1076759
Hanneswasco en ik zaten net in een potje multiplayer TDM, tegen drie andere kereltjes die de hele tijd in auto's gingen :puh: Ik had 52 kills en Hannes 62. En ik was 22× doodgegaan, en hannes 8. Maar dat kwam omdat jij een beetje bleef snipen op je plekkie :puh:

@Kai: die tweede TDM in Bohan was echt leuk in het begin :D

Ja vooral toen ik met mijn Ak op het laatste moment nog jullie allemaal pwnde :7 .

En kom op team we winnen van de musketiers . Tuurlijk gun ik de musketiers dat ook .

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1076796

Tss in het begin bij die kruising pwn3de iedereen jou :puh:

Nou ja, je bent er voor de fun, niet voor het ownen :)

Volgens mij is het volledig willekeurig of je dood gaat of niet. Want soms ben je na een schot al kapot, en soms na een hele kogelregen pas. Hetzelfde geld als je iemand wil vermoorden: soms is ie in een keer dood, en soms ligt ie na 3 magazijnen nog niet neer.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1076823

sorry dat ik weer even het topic van het gezelligste thee-kransje van het forum moet spammen maar dan hadden jullie maar moeten winnen....

:dans: musketiers :dans: musketiers :dans: musketiers :dans:

5-1 gewonnen van jullie afgevaardigden vanavond!!!!!!!!

Geplaatst:
comment_1076829
sorry dat ik weer even het topic van het gezelligste thee-kransje van het forum moet spammen maar dan hadden jullie maar moeten winnen....

5-1? Ik dacht dat jullie steeds maar 5 spellen speelden?:puh:

Geplaatst:
comment_1076835

4 - 1 ^_^

Maar goed, jullie hebben idd gewonnen, gefeliciteerd :tu:

Ik vond het jammer dat het zo is gelopen, want de wedstrijd had heel anders kunnen lopen,

Toen joppie weg ging, was het eigenlijk gwn 3 tegen 2.

Geplaatst:
comment_1076840

opzich heb je wel een punt denk ik want die sven was niet heel goed sorry dat ik het zeg, maar dan denk ik nog dat de kans niet heel groot was dat jullie zouden winnen, ik weet wel zeker dat t veel spannender zou worden... maarja wij kozen er ook niet voor dat joppie weg ging trouwens

Geplaatst:
comment_1076925
opzich heb je wel een punt denk ik want die sven was niet heel goed sorry dat ik het zeg, maar dan denk ik nog dat de kans niet heel groot was dat jullie zouden winnen, ik weet wel zeker dat t veel spannender zou worden... maarja wij kozen er ook niet voor dat joppie weg ging trouwens

Nee ok, ik denk ook niet dat we gewonnen hadden, maar we zaten er wel net lekker in,

en het was zowieso veel spannender geworden als joppie was gebleven. Maarja het

is eenmaal gebeurt, en de nederlaag is iig minder erg dan de vorige xD

Geplaatst:
comment_1077148

ik wist ook maar pas op het laatste nippertje. :?

toen had timking het gevraagt :D maar in gta IV ben ik helemaal niet goed in team deathmatch :7 maar ik heb toch veel geleerd :Y

Geplaatst:
comment_1077252

nog gefeliciteerd musketiers..

en wij werden veel afgeschoten in het begin van het 4e potje dacht ik omdat tim een bericht naar sven aan het sturen was omdat hij geen headset had :schater:

maar het was jammer dat joppie saus weg moest anders was het nog spannender geweest:D

later

Bewerkt: door nick_kerkwijk

Geplaatst:
comment_1077257

en wij werden veel afgeschoten in het begin van het 4e potje dacht ik omdat tim een bericht naar sven aan het sturen was omdat hij geen headset had :schater:

maar het was jammer dat joppie saus weg moest anders was het nog spannender geweest:D

later

ik ga één van de dagen een headset kopen dat gaat makelijker :puh:

Geplaatst:
comment_1077258

later

ik ga één van de dagen een headset kopen dat gaat makelijker :puh:

hahah ja is goed:P

dat scheelt weer een paar kills:P

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.