Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 537.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1078228
wouw je hebt weer een nieuwe sign maar wat staat erop de achtergrond :?

Een nieuwe creatie voor de clan is dat:

afbeelding11mq3.png

nu zie ik het mooi :tu: spijtig dat je het met dat 500x150 formaat het niet zo goed kan zien :{

is idd jammer.

Maar leuk filmpje Dieko :tu:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1078242
Wat kom er eigenlijk in 2012? :puh:

Aanschouw!

Ik snap het niet helemaal wil je alsjeblieft een kleine samenvatting ervan maken.

Maar ik echt heel veel van zulke nieuws.

Bedankt voor de site.

Er zal iets gaan gebeuren op 21 december 2012. Dit is al voorspeld door meerdere volkeren. Waaronder ook de Maya's. Het schijnt dat zij al vaker iets goed voorspeld hebben. Of het zou het eind der tijden zijn, of een nieuw begin.

Geplaatst:
comment_1078245
hoe heb jij dat filmpje gemaakt dieko met camera of iets anders

Met een Dazlle DVD Recorder.

Je kan het aan de tv aansluiten en alles opnemen :Y

Je moet het wel met usb verbinden.

32405.jpg

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:
comment_1078388

Aanschouw!

Ik snap het niet helemaal wil je alsjeblieft een kleine samenvatting ervan maken.

Bedankt voor de site.

Er zal iets gaan gebeuren op 21 december 2012. Dit is al voorspeld door meerdere volkeren. Waaronder ook de Maya's. Het schijnt dat zij al vaker iets goed voorspeld hebben. Of het zou het eind der tijden zijn, of een nieuw begin.

Dan moeten we het op de duitse manier doen... :{

Mischien is deoorlog van Georgie het begin . Dat andere landen ermee gaan bemoeien en dat er per ongeluk een raket op ons land valt en hoepla de WWIII !

In iedergeval:

Dan moeten we het op de duitse manier doen... :{

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1078433

Aanschouw!

Bedankt voor de site.

Die onzin geloof je toch zelf zeker niet? :puh:

Geplaatst:
comment_1078439

Van die Maya's heb ik al meerdere malen gehoord de afgelopen paar weken :o

Ik vind zulke dingen eigenlijk altijd wel interessant :puh:

Maar kan iemand me even uitleggen hóe wij dat nu gaan

merken, dat de aarde en de zon op dezelfde lijn in het

hart van de Melkweg komen te staan? Einde vd mensheid

zal 't echt niet worden lijkt me, anders heb ik nog geen

rijbewijs kunnen krijgen in mijn leven :schater:

Geplaatst:
comment_1078495

Dieko dat was echt lol :puh: Ik wist niet dat je het aan het filmen was :puh: Ik had de auto gelanceerd toen ie het verste ging :engel: Tegen de poort van het park. Hij ging één keer verder maar die staat niet in het filmpje.

Ik vindt jou ook een goeie Deathmatcher Dieko, en Hanneswasco ook. Mischien de volgende clanwar?

Geplaatst:
comment_1078500
Dieko dat was echt lol :puh: Ik wist niet dat je het aan het filmen was :puh: Ik had de auto gelanceerd toen ie het verste ging :engel: Tegen de poort van het park. Hij ging één keer verder maar die staat niet in het filmpje.

Ik vindt jou ook een goeie Deathmatcher Dieko, en Hanneswasco ook. Mischien de volgende clanwar?

Deatmatch is echt super, maar het is meestal wel tussen jou en mij. :7

Ik wil me trouwens verontschuldigen voor gisteren, maar op het einde van de eerste Deathmatch blokkeerde heel mijn PS3, en op het einde van de eerste Team Deathmatch, blokkeerde het weeral, en aangezien ik m'n PS3 niet te veel wou aandoen die avond ben ik dan maar gewoon gestopt, zonder het te kunnen melden. :7

Even een vraagje: als ik morgen meedoe, kan je dan ook punten verdienen door eerste/tweede/... te worden bij een modi?

Geplaatst:
comment_1078554

Mijn auto knalde 1x tegen de Platypus aan :7 .

En Dieko wil jij mij 1 keertje op film zetten? Ik wil graag beroemd worden :puh: .

Geplaatst:
comment_1078556

Ik wil me trouwens verontschuldigen voor gisteren, maar op het einde van de eerste Deathmatch blokkeerde heel mijn PS3, en op het einde van de eerste Team Deathmatch, blokkeerde het weeral, en aangezien ik m'n PS3 niet te veel wou aandoen die avond ben ik dan maar gewoon gestopt, zonder het te kunnen melden. :7

Even een vraagje: als ik morgen meedoe, kan je dan ook punten verdienen door eerste/tweede/... te worden bij een modi?

Morgen is die meeting met alles erop en eraan he?

Ja, dan zijn er ook punten te winnen ;)

En maandagavond om 8 uur organiseer ik Liberty Racing,

waar je ook 100 punten of meer kan winnen (als je alles

wint xD)

Geplaatst:
comment_1078574

Morgen is die meeting met alles erop en eraan he?

Ja, dan zijn er ook punten te winnen ;)

En maandagavond om 8 uur organiseer ik Liberty Racing,

waar je ook 100 punten of meer kan winnen (als je alles

wint xD)

Maar geen hangmans noose , Bomb da base et cetera want dat kan maar met 4 . En morgen zijn er waarschijnlijk 9 leden .

Maar mischien kan ik morgen niet want dan is er kermis .

En maandag tja ook mischie want de volgende dag om 10 moet ik dan op school wezen . Mijn eerste hogere school jaar :tu: .

Geplaatst:
comment_1078587
De Nieuwe filmpje is er!! :)

Thanks aan Kai-ShockWave en Martyceha!

Foutje in de film.

Funny Moment moet op het laatst, want dan spring Kai er zomaar uit :D

Sorry voor de dubbelpost maar Kai kon het leven niet meer aan .

Mag ik ook 1x op film ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.