Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Overdracht in MSN

Misschien weten jullie hier iets meer over.. Ik heb ADSL dus aan m'n internet zal het niet liggen.. maar als ik iemand een filmpje ofzo stuur via MSN gaat die overdracht echt heel erg langzaam en ik zou niet weten waar het aan kan liggen. Ik zit wel achter een router, zou dat het kunnen wezen?

Featured Replies

misschien heb je hier wat aan.

klik

Het kan zijn dat je contactpersoon een erg langzame internet verbinding heeft. Het kan misschien ook zijn, omdat je een router hebt, want dan moet toch alles extra gescand worden met wat hij binnenhaalt.

Edit: The Godfather was me voor

Edited by Pete-R

Ik heb gehoord dat het ook iets met je firewall te maken kan hebben.

ik heb gister wat poorten van me router opengezet.

De overdracht ging 2 keer zo snel.

  • Author
ik heb gister wat poorten van me router opengezet.

De overdracht ging 2 keer zo snel.

Ja zoiets had ik dus ook al eerder gehoord.. maar hoe zet je die poorten open?

ik zal je helpen, je moet je gate way nummer in je browser intikken

ga naar netwerk instellingen, dan dubbelklik op je verbinding, tabje ondersteuning en details.

dan tik je je gate way nummer over in je browser, dan kom je in je router, meestal een inlog scherm, vaak heeft je router geen wachtwoord en is het niks of admin

daar moet je die menus even doorspitten en kan je vast wel een virtual poort open zetten

  • Author
ik zal je helpen, je moet je gate way nummer in je browser intikken

ga naar netwerk instellingen, dan dubbelklik op je verbinding, tabje ondersteuning en details.

dan tik je je gate way nummer over in je browser, dan kom je in je router, meestal een inlog scherm, vaak heeft je router geen wachtwoord en is het niks of admin

daar moet je die menus even doorspitten en kan je vast wel een virtual poort open zetten

Bedankt TubS, ik krijg inderdaad zo'n schermpje waar je een wachtwoord ed. moet invullen, maar dat weet ik niet.. en als ik niks invul krijg ik "Access Denied"

ff wachten tot me pa thuis is dus, die zal het wel weten ;)

ik zal je helpen, je moet je gate way nummer in je browser intikken

ga naar netwerk instellingen, dan dubbelklik op je verbinding, tabje ondersteuning en details.

dan tik je je gate way nummer over in je browser, dan kom je in je router, meestal een inlog scherm, vaak heeft je router geen wachtwoord en is het niks of admin

daar moet je die menus even doorspitten en kan je vast wel een virtual poort open zetten

Bedankt TubS, ik krijg inderdaad zo'n schermpje waar je een wachtwoord ed. moet invullen, maar dat weet ik niet.. en als ik niks invul krijg ik "Access Denied"

ff wachten tot me pa thuis is dus, die zal het wel weten ;)

Je moet Invullen:

admin

epicrouter

Of iemand moet het veranderd hebben maar dat is zeer onwaarschijnlijk.

  • Author
Je moet Invullen:

admin

epicrouter

Of iemand moet het veranderd hebben maar dat is zeer onwaarschijnlijk.

Aah, geweldig, bedankt, daarmee kom ik er in inderdaad ;)

Moet wel uitkijken dat ik de boel nu niet ga verkloten in al die instellingen :ph34r:

Edit: Omdat TubS het over virtual poort had denk ik dat ik in dit scherm moet wezen, maar wat moet ik hier doen dan? Sorry, ben niet zo computer-technisch :)

Screen:

router0mw.png

Edited by BMW

Oke Ik zal het probere uit te leggen.......(IK weet Voor 90% zeker dat dit niet foutgaat).

naamloos3e6lc.th.jpg

1. Laat Dit Staan!! (is voor het benummeren van de geforwarden poorten)

2. Zet Hier De poort In die je wilt openen. (bijv: 8000) meer niet!

3. Zet hier ook de poort in die je wilt openen (Dezelfde Poort als de vorige stap)

4. Zet hier ook de poort in die je wilt openen (Dezelfde Poort als de vorige stap)

5. Doe dit hele proces 2x maar met de ene keer TCP en de andere UDP.

6. Hier moet je IP in dezelfde als nu boven in je internet balk staat.

7. Druk hier op als de gegevens goed zijn ingevuld.

8. VERGEET DIT VOORAL NIET (het is het saven van het proces)

!...Zoals ik al zei doe elke poort 2x vanwege TCP en UDP!!!!

!...Voor de zekerheid doe je alle poorten apart!! (ga geen 2 verschillende poorten invullen)

!...Saven is ook zeer belangrijk anders werkt het niet en kun je dit opnieuw doen.

Ik hoop dat ik je goed geholpen heb......Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel.

Greetzz Dennizzzz

Edited by Dennizzzz

  • Author

Dennizzzz, super!! Heel erg bedankt voor al je moeite, want alles werkt nu weer gewoon goed! Sinds dat ik een router had was de overdrachtssnelheid echt ongelofelijk traag, maar na een paar poorten open gezet te hebben gaat alles weer als vanouds!

Echt bedankt man!

Graag Gedaan man ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.