Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966180 Vroeger kon je huizen enzo kopen,ik vraag me af of dit nu ook weer mogelijk is,kzou graag wel een grote villa willen kopen ofzoxD
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966185 ik zou t ook wel willen weten of het kan. maar mieschien kan het wel want je ziet soms van die borden met huizen te koop en daarop staat ook een telefoon nummer.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966207 Volgens mij kan het niet. Als je verder bent met missies krijg je vanzelf wel een (extra) savehouse. Volgens mij kan je deze niet kopen. Het kan dus niet
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968576 inderdaad nog al jammer dat het niet kan (het kan dus niet) ik heb de storyline nu compleet. in totaal krijg je een stuk of 4 savehouses (allemaal niet echt geweldig) daar kan je opslaan, en verder kan je geen huizen kopen. erg jammer dus..
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968670 ik zou t ook wel willen weten of het kan. maar mieschien kan het wel want je ziet soms van die borden met huizen te koop en daarop staat ook een telefoon nummer. Misschien als je het nummer belt?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968698 ik zou t ook wel willen weten of het kan. maar mieschien kan het wel want je ziet soms van die borden met huizen te koop en daarop staat ook een telefoon nummer. Misschien als je het nummer belt? Probeer 't Ik denk alleen niet dat het kan
Vroeger kon je huizen enzo kopen,ik vraag me af of dit nu ook weer mogelijk is,kzou graag wel een grote villa willen kopen ofzoxD