Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966233 yu gatagamers ik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia? al wie gta 4 zelf heeft aub reageer alvast bedankt en veel gameplezier
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966275 yu gatagamersik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia? al wie gta 4 zelf heeft aub reageer alvast bedankt en veel gameplezier Er lopen hier en daar wel wat gangster bij elkaar die van een bende zijn. Maar echt zoals bij San Andreas is dit niet. Voor zover ik weet kun je ook nog geen huizen kopen. Je kan geen eigen bende maken. En hoe het zit me de mafia ? Uhm.. er is in iedergeval geen Italiaanse mafia tot nu toe aanwezig wel hoor ik hier en daar wat over de Russiche mafia.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966331 yu gatagamersik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia? al wie gta 4 zelf heeft aub reageer alvast bedankt en veel gameplezier Er lopen hier en daar wel wat gangster bij elkaar die van een bende zijn. Maar echt zoals bij San Andreas is dit niet. Voor zover ik weet kun je ook nog geen huizen kopen. Je kan geen eigen bende maken. En hoe het zit me de mafia ? Uhm.. er is in iedergeval geen Italiaanse mafia tot nu toe aanwezig wel hoor ik hier en daar wat over de Russiche mafia. Italiaanse zitten er ook in.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966506 yu gatagamersik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia? al wie gta 4 zelf heeft aub reageer alvast bedankt en veel gameplezier Er lopen hier en daar wel wat gangster bij elkaar die van een bende zijn. Maar echt zoals bij San Andreas is dit niet. Voor zover ik weet kun je ook nog geen huizen kopen. Je kan geen eigen bende maken. En hoe het zit me de mafia ? Uhm.. er is in iedergeval geen Italiaanse mafia tot nu toe aanwezig wel hoor ik hier en daar wat over de Russiche mafia. Italiaanse zitten er ook in. Ja, maar niet echt als een gang.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren Auteur comment_966697 ik had wel meer verwacht van die gangs en er zal zeker geen empire zijn dat je kunt opbouwen? volgens mij is het gw een beetje gelijk gta3 je kon toen ook nix kopen van huizen en je had ook geen empire ok de grafics zijn mega schoon en de missies zijn verslavend maar ik vind dat dat toch een heel belangrijk punt vind maja we zullen wel zien e groette
yu gatagamers
ik ben nu al een paar uur aant kijken naar gta4live en het val me op dat er geen bendes ofzo rondlopen
en je kan geen huizen kopen heb ik gezien tot nu toe je krijgt ze na een bepaalde opdracht
wat ik me ook afvraag is of je zelf een bende kan samenstellen,en hoe zit het nu met de mafia?
al wie gta 4 zelf heeft aub reageer
alvast bedankt en veel gameplezier