Jump to content
Geplaatst:
comment_966315

Ik vond dat Haagse Sjonnie pakje waar je in het begin in loopt wel leuk, vooral als je wegrent voor de politie. ^_^ Echt zo'n kruimeldief. Nu heb ik een zwart pak met stropdas van Perseus.. zie eruit als een lijpe Oost-Europese huurmoordernaar. Vooral als je in een zwarte wagen rijdt ben je helemaal de man ermee. Dikke AK in de hand en poppen maar met die heads. Brrr wat een geweldig spel.

>>> Door SummerBase: Topic titel verbeterd...:)<<<

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1027851

Bij mij is het meestal verschillend, de ene keer doe ik een net pak aan met mooie schoenen, uiteraad.

En de andere keer loop ik rond in een spijkerbroek of trainingsbroek en een jasje. 8)

Maar m'n standaard kleren zijn toch wel het flight jacket en een simpele zwarte spijkerbroek.

Geplaatst:
comment_1027981
De GTA 3 outfit die je krijgt als je Playboy X killed en je omkleed in zijn Penthouse[/font]

Ja, klopt, dit is ook een vette outfit, hoop dat bij de nieuwe GTA die hopelijk in Vice city gaat spelen, dat je daar die outfit ook kan, die rocked namelijk.

Die heb ik soms ook aan, en die doktorsuitfit en dan met een ambulance rondscheuren is ook wel cool.

Dan rij je de ventjes aan, en dan ga je ze 'nep' reanimeren. :puh:

Later,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.