Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_966364

die taxichaffeurs van Roman vindt ik anders wel hondsbrutaal, het is dan wel handig zo een taxi, maar om nou egt de hele route uitgescholden te worden door die chaffeur gaat een beetje te ver. meestal jaag ik hem een kogel door zijn kop ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_966435
Hoe neem je een taxi? Je doet LT, dan stap ik in maar dan doet Niko alsof hij de auto steelt en dan gaat de chauffeaur uit de auto...help?

Hoe ver ben jij met het spel ?

Want met de taxi gaan kun je pas vanaf een bepaalde missie. :cya:

Geplaatst:
comment_966436
Hoe neem je een taxi? Je doet LT, dan stap ik in maar dan doet Niko alsof hij de auto steelt en dan gaat de chauffeaur uit de auto...help?
LT zal iets voor de Xbox zijn, maar de manier waarop lijkt me hetzelfde. Je roept dus de taxi met de zogenaamde LT, en als je als passagier wilt instappen houd je de 'instap'-knop (volgens WikiGTA is dat de Y-toets) gedurende 3 seconden vast. Als het goed is, zal Niko nu instappen als passagier. Dit werd overigens ook tijdens één van de missies uitgelegd, en de melding wil ook nog wel eens verschijnen als je net de taxi hebt geroepen. Succes :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.