Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966371 Wat jammer dat we geen gGTA IV bezitten,zo'n droomgame.Ook ik heb er geen.Dus ik dacht:laten we een topic aanmaken om hier onder ons over te praten en zo. Zo'n droomgame...Boehoe,ik word een beetje depri
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966406 Of koop een ps3 of X360 met GTA IV. en als je geen geld hebt, Spaar er voor. Of speel bij vrienden, of ga naar Livestreams of gameplay filmpjes op internet kijken!!
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966413 Je hebt meer dan een jaar de tijd gehad om te sparen voor een Playstation 3 + GTA IV, dus niet zielig doen.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966416 Nu mag je tog wel links zetten? Deze is egt leuk en op hoge kwaliteit: Livestream
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966421 Nu mag je tog wel links zetten?Deze is egt leuk en op hoge kwaliteit: Livestream BEDANKT!!!, ik kon ze zelf al niet meer vinden (misschien te slecht gezocht??)
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966442 ik krijg gta iv en een ps3 pas in augustus maarja life goes on
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966714 ik krijg gta iv en een ps3 pas in augustus maarja life goes on oh la di oh la da life goes on haaaaaa life goes on.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966729 @ Heester & Cartman: Het is jammer voor de mensen die geen GTA IV hebben, maar dat betekent dan toch niet direct dat die mensen geen leven hebben? Ik zou het ook kut vinden als ik geen GTA IV kon bemachtigen, maar ook voor hen gaat het leven wel gewoon door hoor. Ik zie zelf het nut van dit topic ook niet echt in, maar dan nog, dan laat je andere toch even in hun waarde?
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966735 Achja, ik heb 'm ook niet. Ik volg nu even vanalles over GTA-4, omdat het een tof spel is. Over een paar dagen sluit ik me gewoon ervan af, en zodra er een releasedatum voor de PC bekend is (mocht die ooit komen), dan ga ik me weer verheugen op het spel.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966753 ik krijg gta iv en een ps3 pas in augustus maarja life goes on oh la di oh la da life goes on haaaaaa life goes on. All you need is GTA, GTA GTA is all you need
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966755 Achja, ik heb 'm ook niet. Ik volg nu even vanalles over GTA-4, omdat het een tof spel is. Over een paar dagen sluit ik me gewoon ervan af, en zodra er een releasedatum voor de PC bekend is (mocht die ooit komen), dan ga ik me weer verheugen op het spel. Zouden mijn woorden kunnen zijn
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966778 Mensen ik heb ook nog geen GTA IV Maar....... Over een paar weken ga ik me een HD Ready van Samsung halen + een Xbox360 GTA IV Pack van al het geld wat ik me heb gespaard
Wat jammer dat we geen gGTA IV bezitten,zo'n
droomgame.Ook ik heb er geen.Dus ik dacht:laten
we een topic aanmaken om hier onder ons over te praten en zo.
Zo'n droomgame...Boehoe,ik word een beetje depri