Jump to content
  • Reacties 48
  • Bezichtigingen 19.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_95728

De bestandgrootte is nog niet bekend maar de mod ligt in OCEANDRIVE, GTA Revolution is een soort van nieuw gedeelte in VC. Het eiland is wel best groot ja. De bèta van de mod wordt binnenkort gereleased, we zijn nu nog bezig met bugs eruit te halen en dat soort dingen :) De bèta zal 2 missies bevatten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_95737

Info:

- GTA Revolution is gebouwd op het strand van Ocean Beach. Het hele strand is volgebouwd dus er is niets meer van de zien.

- Er zijn vele jumps in Revolution geplaatst waar je veel geld mee kan verdienen.

- Ook zitten er 10 Unique Jumps in waar je nog meer geld mee verdiend. Behaal ze alle 10 en je krijg een mooie beloning.

- Tevens zijn er 40 hidden packages te vinden in Revolution. Vind ze allemaal en je krijgt vele beloningen!

- Je kan je geld uitgeven aan vele dingen. Zoals wapens kopen, ga naar Pay 'n Spray of koop een nieuw savehuis.

- Er zitten ook 2 nieuwe missies in GTA Revolution waar je veel geld mee verdiend!

http://gtamodding.gtagames.nl/

Geplaatst:
comment_96152

Mijn complimenten voor de makers van deze mooie mod. :D

Alleen jammer dat ik hem later niet kan krijgen. :(

Dat komt omdat ik MTA speel, en dan kan je geen mods gebruiken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_96569
Dat ziet er inderdaad allemaal goed uit,

Ik hoop dat jullie snel een stabiele versie hebben om te releasen...

Patrick

We willen hem egt helemaal stabiel hebben maar het is best moeilijk....vooral omdat de mod zo groot is en we er in verhouding maar met een paar man aan werken is het veel werk.

En bedankt voor alle complimenten :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.