Jump to content
Geplaatst:
comment_966579

De PS3 is duurder dan de XboX360. Maar is hij die extra centen nou ook echt wel waardig?

Kortom? Ik wil één van de twee consoles kopen, maar ik weet niet welke. Kunnen jullie wat voor- en nadelen noemen over bijde consoles, zodat ik uiteindelijk een beslissing kan maken?

Hoe zijn de grafics, hoe is het geluid, werkt het ingamesysteem op bijde consoles hetzelfde? Kortom: Noem wat positieve en negatieve dingen over bijde consoles...

Alvast bedankt.

• Reacties 365
  • Bezichtigingen 25.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_967809
  1. Wat is nou ongeveer de prijs voor een Playstation 3 (20, 40 of 60GB)

40GB + GTA IV en een Sixaxis controller (een hele mooie bundel die er niet voor de Xbox is) kost 429,- euro geloof ik. Ik weet niet precies hoe het met de fouten in de 60GB versie zit, maar volgensmij maakt dat niet heel veel uit. Bij de 40GB versie heb je alleen geen backwards compability (maar als je je PS2 en alle PS2 spellen verkoopt heb je dat dus niet nodig), en je hebt 2 USB poorten minder. Maar toch denk ik dat je wel genoeg hebt aan de 40GB versie. In ieder geval, de PS3 is een goede keuze :bier:

Geplaatst:
comment_967811
zoals je hebt gehoord blijft de ps3 vaak hangen

maar is wel mooier vind ik.

Dat heb ik inderdaad vaker gehoord. Ook zou deze meer lagg hebben dan de 360.

Ik ga waarschijnlijk een 360 kopen. Iemand die me wil overtuigen om toch voor de PS3 te gaan?

Als je die lag en zo indruk van dit forum hebt: Hier zitten meer topics met lag en problemen over de ps3 dan over de x360 omdat gewoon 5 keer zoveel mensen hier een ps3 hebben dan een 360.

En om je te overtuigen: ps3 internet is gratis

Geplaatst:
  • Auteur
comment_967937
Ik kies de Xbox.. Betere service, maar ook qua GTA IV is het een bewezen stabieler systeem.. ;)

Hoe bedoel je? qua lag en enzo?

Jongens, graag eventjes duidelijkheid. Indien je er geen verstand van hebt, klik dit topic dan gewoon weg. Maar aan reacties als:

[/quote]XBX360, stabieler systeem[quote] 

Haha, laat me niet lachen...

heb ik vrij weinig.

Is de PS3 een betere console? Zit hier vrijwel geen lagg in, wat desondanks wel door sommige wordt aangespannen?

Als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel aan lagg.

En M4X; Ik kom niet helemaal duidelijk uit jouw post? Is de 40GB nou voldoende voor GTAIV?

Bewerkt: door Pennywise The Clown

Geplaatst:
comment_967947

Als je speciaal voor gta gaat kopen dan maakt het niet veel uit. De kleuren zijn alleen iets anders in beide versies. Alleen heb ik wel meer last van pop-up op de PS3.

Maar ik zou vooral goed kijken wat je van je console wilt en vooral welke spellen je allemaal leuk vind en welke exclusief zijn voor welke console. Dat kunnen wij je niet vertellen :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_967959
Als je speciaal voor gta gaat kopen dan maakt het niet veel uit. De kleuren zijn alleen iets anders in beide versies. Alleen heb ik wel meer last van pop-up op de PS3.

Maar ik zou vooral goed kijken wat je van je console wilt en vooral welke spellen je allemaal leuk vind en welke exclusief zijn voor welke console. Dat kunnen wij je niet vertellen :puh:

Ik hoorde net van iemand dat deze een PS3 had, een 40GB met relatief veel Lagg. Ligt dit dan aan zijn Televisie? of Laggd de PS3 dus daadwerkelijk zoveel als er al eerder werd aangegeven?

Geplaatst:
comment_967967

Ik heb mijn xbox gekocht omdat:

- Er zijn vaak aanbiedingen bundels, zoals xbox pro + gta 4 + halo 3 voor maar 299 :) Was All-In-One pakkket.

- GTA IV mooi is

- Saints Row 2 binnenkort komt

- Forza Motorsport 2 mooi is

- Ass. Creed lekker gamed.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_967996

Heb deze, en inmiddels meerdere vergeleikingstrailers gezien. Het lijkt er op dat de XBOX360 een iets scherper beeld heeft, maar is dat schijn? of waar ligt dat aan? Er wordt toch gezecht dat de PS3 betere kwaliteit heeft?

Geplaatst:
comment_968039

Heb deze, en inmiddels meerdere vergeleikingstrailers gezien. Het lijkt er op dat de XBOX360 een iets scherper beeld heeft, maar is dat schijn? of waar ligt dat aan? Er wordt toch gezecht dat de PS3 betere kwaliteit heeft?

ok ik bekeek het filmpje even, en ik zie dat de xbox toch iets scherper is, en iets vloeibaarder loopt .

Zoals bij die gebouw Getaway , die moet nog verschijnen bij ps3, en met de xbox zie je al dat je erop af vliegt.

Voor de ps3 kan dit nadelen hebben bijv als je met een missie bezig bent, dat het eigenlijk net een popup word.

Geplaatst:
comment_968049

Hallo

Ik sprak iemand in de winkel. Hij zei dat de Xbox iets betere graphics heeft. Je kan het beste de Elite nemen omdat die minder fouten heeft.

Maar ik heb zelf ook nog een vraag. Zijn die fouten al uit de normale Xbox360?

Bedankt en succes!

MVG,

OmarM

Geplaatst:
  • Auteur
comment_968057
Hallo

Ik sprak iemand in de winkel. Hij zei dat de Xbox iets betere graphics heeft. Je kan het beste de Elite nemen omdat die minder fouten heeft.

Maar ik heb zelf ook nog een vraag. Zijn die fouten al uit de normale Xbox360?

Bedankt en succes!

MVG,

OmarM

Wacht dit topic eventjes af. Komt er vanzelf wel te staan... :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.