Jump to content
Geplaatst:
comment_966685

Ligt het nou aan GTA4 dat hij vastloopt ofniet?

moet ik er mee teruggaan naar de winkel? (ik heb de 29ste bundel ps3 + GTA4 gekocht)

en wat gaan rockstar eraan doen?

of ligt het niet aan GTA4?

MVG

>>> Door SummerBase: Samengevoegd met de velen topics die gelijk aan dit probleem staan.<<<

• Reacties 232
  • Bezichtigingen 19.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_969651
Zelf heb ik ook geen problemen ermee. PS3 60gb. Af en toe wat framedrops als het druk wordt, politie enzo. Verder niets. Vreemd, het is toch de PS3 60 gb versie van de eerste verkoop. Ik hoop dat het voor de mensen die er last van hebben, dat het met de GTAIV patch van Rockstar z.s.m. wordt opgelost ;)

Update: Laat maar, zojuist na 1 dikke week vlekkeloos spelen 4x vastgelopen in 30 min. Damn............ :duh:

Geplaatst:
comment_969727

ik heb gta4 uitgespeeld en als ik wil laden bij 'story complete' dan lukt het niet.

er blijft altijd loading opstaan en hoe lang ik ook wacht het werkt niet.

ik heb al savegames van mijn hard disk gedaan maar het lukt nog altijd niet.

HELP!!!

Geplaatst:
comment_969742

Ik heb precies het zelfde gehad, maar nog niet uit gespeeld, maar wel dat hij steeds blijft laden, en dat er geen beeld komt.

IK weet niet of je playstation hebt?

Ik heb die een paar x opnieuw gestart, en toen deed hij het weer. Wie weet helpt dat.

Zet je playstation ff 10 minuten uit, en start hem dan weer opnieuw

Geplaatst:
comment_969790
Ik heb precies het zelfde gehad, maar nog niet uit gespeeld, maar wel dat hij steeds blijft laden, en dat er geen beeld komt.

IK weet niet of je playstation hebt?

Ik heb die een paar x opnieuw gestart, en toen deed hij het weer. Wie weet helpt dat.

Zet je playstation ff 10 minuten uit, en start hem dan weer opnieuw

ik heb ps3 maar bedankt

Geplaatst:
comment_969797

Dit had ik vanochtend ook. ;) Trek alle stekkers die aan de PS3 zijn gekoppelt los, en laat dit dan een kwartier zo. ;)

Vervolgens moet je je dan altijd afmelden bij PSN. Dit was ook bij mij het geval, en nu doet hij het weer prima.

Ik had zo net 25 minuten probleemloos gespeeld, omdat ik me bij PSN had afgemeld ;)

Succes !!

^_^

P.S 699'STE BERICHT !! :puh: NOG ÉÉN

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers

Geplaatst:
comment_969800

Ik had dit ook, Bij mijn PS3 meot ik alleen even de internet kabel eruit te trekken en hij doet het ^_^

hij blijft hangen omdat hij geen verbinding met de servers kan maken denk ik,

Mvg, Drunken

Geplaatst:
comment_969950
ik kan gta juist niet opstarten :duh:

er komt ''starting a new game..'' en dat blijft staan ...

Had ik ook.

Verwijder je savegame en probeer dan nog eens opnieuw, werkte voor mij... ;)

Geplaatst:
comment_970638

Hey allemaal.

Ik heb afgelopen maandag een PlayStation 3 gekocht (Voor GTA en Assasin's Creed). Blij als een kind begon ik dus te spelen en sinds gisteren vertoonde de PS rare trekjes. Hij begon vreemde geluiden te maken (heel hard zoemen en de HD begon ongewoon hard te kraken/tikken). Daarnaast liep GTA een paar keer voor 10 seconden vast en daarna liep het spel weer. Ook als ik op de PS knop op de controller druk dan gaat ie niet terug naar het beginscherm, maar sluit hij gewoon af :S. Vandaag begon het ergere probleem, hij laadt GTA gewoon niet meer... Ik weet dat er veel gezeik is betreffende GTA, maar omdat ik de 40 Gb versie heb en omdat hij het bijna een week goed gedaan heeft, vrees ik dat het probleem in de PS3 zit.

Hij vertoont dat rare gedoe trouwens ook bij bijvoorbeeld de Lost Planet online demo en bij andere spellen.

Ik heb de PS3 bij de E-Plaza gekocht, en ik weet dat zij niet moeilijk doen over inruilen enzo. Maar wat is het beste voor mij om te doen? Terug naar de winkel of hebben jullie er ook last van?

Graag jullie visie hierover, want ik baal hier echt als een stekker van, mede omdat hetzelfde gezeik zich voordeed toen ik de Playstation 2 kocht.

Greets

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.