Jump to content
Geplaatst:
comment_966685

Ligt het nou aan GTA4 dat hij vastloopt ofniet?

moet ik er mee teruggaan naar de winkel? (ik heb de 29ste bundel ps3 + GTA4 gekocht)

en wat gaan rockstar eraan doen?

of ligt het niet aan GTA4?

MVG

>>> Door SummerBase: Samengevoegd met de velen topics die gelijk aan dit probleem staan.<<<

• Reacties 232
  • Bezichtigingen 19.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_970676

Oké.

Ik heb een beetje rondgekeken op het forum en heb de tip gelezen om je niet aan te melden bij PSN, dan zou GTA het wel doen, en inderdaad, gta doet het weer.

Nu wacht ik nog eventjes af en kijk ik of de problemen zich nog steeds voordoen.

Oh, en nog even twee offtopic vragen:

-Hoe kan ik automatisch aanmelden bij PSN uitschakelen?

-Las ergens op het forum dat het zou helpen om GTA4 software van de PS3 te verwijderen. Worden hiermee de savegames bedoeld of wordt de gamesoftware ergens anders geïnstalleerd? Zo ja, kan iemand me vertellen waar?

Vergeef me mijn domheid, maar ja ik heb hem pas 5 dagen xD.

EDIT:

@ alithegunner:

Mijn ps3 staat op mijn televisie en ik stof hem regelmatig af enzo.

Greets

Bewerkt: door nurf

Geplaatst:
comment_970692

ik start gta iv op en na het voorfilmpje staat er rechtsonder loading en dan de missie mar bij mij komt ie dan niet meer veder dan stopt het muziek en hij start dan veder het spel niet op kan iemand mij helpen

alvast bedankt

Geplaatst:
comment_970693

Mijn ps3 was ook opeens (speel al sinds de release) vastgelopen in het laadscherm.

Hij startte gewoon niet op en dit 3x achter elkaar ook na volledig uitzetten etc.

Hierop heb ik alles ff een kwartiertje uitgezet en vervolgens PSN uitgezet en autosave uitgezet en heb net probleemloos 5uur ofzo gespeeld. Nu maar hopen dat het goed blijft gaan..

Geplaatst:
comment_970716

je moet 2 keer per jaar de fan test doen dan word die schoner van beter dan met een doekje want dat helpt toch niks.

Formateer je ps3 een voledig en instaleer hem dan opnnieuw. moet werken ik ken iemand en bij die gene werkte het.

Bewerkt: door Dwayne Forge

Geplaatst:
comment_970720
ik start gta iv op en na het voorfilmpje staat er rechtsonder loading en dan de missie mar bij mij komt ie dan niet meer veder dan stopt het muziek en hij start dan veder het spel niet op kan iemand mij helpen

alvast bedankt

Laat me raden een ps3?

Geplaatst:
comment_970730

He

Dit zelfde probleem HAD ik ook maar je moet je gewoon afmelden bij het PlayStation Network

en niet meer aanmelden als je op GTA IV gaat want dat veroorzaakt het probleem

Dit ligt trouwens niet aan je ps3 maar aan GTA IV

Gr

Bewerkt: door Niko-Bellic

Geplaatst:
comment_970734

Ik heb dat vanmorgen voor het eerst gehad, er stond: Loading - Story Complete... en daar bleef het bij staan. Maar ik deed "spel beëindigen" en toen weer opstarten en voilà, hij deed het weer :tu:

Geplaatst:
comment_970739

Man, ik had vandaag ook zo'n soort probleem. Bij start new game bleef hij 30 min hangen en hij laadde niet door. Afmelden op PSN werkte bij mij wel en anders je savegame back-uppen, je install data eraf, je savegame van het systeem en opnieuw installeren en dan je savegame er weer op en hopen dat het niet aan de savegame lag.

Geplaatst:
comment_970743
weet je zeker dat je playstation genoeg "ademruimte" heeft want als hij oververhit is geraakt kan er een zekering kapot zijn of zo

was bij mij ook zo

Anders kan je altijd nog een intercooler halen, alleen bij de winkel vertelde ze me dat het niet nodig was want een ps3 word gemaakt om warm te worden ofzo :7

Maar wat ik zou doen is, indien dit mogelijk is, het inruilen en een nieuwe kopen. Ik weet het niet maar mischien heb je dan een beter exemplaar. Of het licht toch aan gta IV en zul je moeten wachten op de Patch. Ikzelf heb ook een ps3 alleen dan de oudere versie en daar heb ik geen problemen mee gehad met gta IV. Alleen wel bij CoD4 online dat is jammer... Succes ermee ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.