Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966783 Faggio! (Geen motor, weet ik. ;P Maar wel een fijn tweewielig voertuig.)
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966786 Faggio!(Geen motor, weet ik. ;P Maar wel een fijn tweewielig voertuig.) De Faggio behoort wel tot de categorie motors - tweewielers. Ik kies denk ik dan voor de NRG-900.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_967084 Ik weet toch wel zeker dat voor mij de Hellfury het beste geschikt is. Hiermee kan ik erg goed overweg, hij rijdt fijn en de motor ziet er ook nog eens stoer uit. Zulke motors maken ze altijd bij het Discovery programma 'American Shoppers'. Bij dit programma maken ze tevens precies de zelfde motors. De Vaggio rijd ook niet slecht Bewerkt: 1 mei 200817 jaren door swiggers
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_967094 Sanchez. Hij is stoer, en Niko moet hem ook aankicken, vindt ik wel gaaf.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren Auteur comment_967106 Ik weet toch wel zeker dat voor mij de Hellfury het beste geschikt is. Hiermee kan ik erg goed overweg, hij rijdt fijn en de motor ziet er ook nog eens stoer uit. Zulke motors maken ze altijd bij het Discovery programma 'American Shoppers'. Bij dit programma maken ze tevens precies de zelfde motors. De Vaggio rijd ook niet slecht kun je een foto maken van die motor want die lijkt me wel lachen vooral die bike,s van dat programma.
welke motor vinden jullie het leukst? ik de freeway.