Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966888 in het begin moet je naar dat huis rijden,je gaat binnen dan moet naar boven op het dak ik pak dus die sniper en dan moet ik dealers neerschieten als ze beginnen vechten tegen Patrick McReary maar waar staan die mannen eigelijk?
Geplaatst: 19 maart 201015 jaren comment_1611265 er komt te staan dat hij veilig is en dan ga je er heen en dan staat er ineens dat hij dood is ??? hoe kan dit
Geplaatst: 20 maart 201015 jaren comment_1611449 er komt te staan dat hij veilig is en dan ga je er heen en dan staat er ineens dat hij dood is ??? hoe kan dit Als je met de missie bezig bent staat er op een gegeven moment dat Packie in gevaar is. Die man moet je dan neerschieten. Dan gewoon blijven zitten want er komen nog meer mannen aan. Als je die hebt neergeschoten springt een man in een Speedo (busje). Dan richt je op het raam waar deze man gaat zitten (dus aan de bestuurderskant) schiet deze neer en je hebt de missie gehaald!
Geplaatst: 15 april 201015 jaren comment_1630503 er komt te staan dat hij veilig is en dan ga je er heen en dan staat er ineens dat hij dood is ??? hoe kan dit Als je met de missie bezig bent staat er op een gegeven moment dat Packie in gevaar is. Die man moet je dan neerschieten. Dan gewoon blijven zitten want er komen nog meer mannen aan. Als je die hebt neergeschoten springt een man in een Speedo (busje). Dan richt je op het raam waar deze man gaat zitten (dus aan de bestuurderskant) schiet deze neer en je hebt de missie gehaald! Even voor de duidelijkheid Het is een 'Brute' Pony en geen Declasse Speedo
in het begin moet je naar dat huis rijden,je gaat binnen dan moet naar boven op het dak
ik pak dus die sniper en dan moet ik dealers neerschieten als ze beginnen vechten tegen Patrick McReary
maar waar staan die mannen eigelijk?