Jump to content

hoe verliep jou 29 april? 38 leden hebben gestemd

1. 1. verliep jou 29 april hetzelfde als je had geschreven in de topic:hoe verloopt jou 29 april waarschijnlijk?

• ja,(bijna tot prescies het zelfde.)
      10
    • nee,(het verliep helemaal anders)
      18
    • mwuah....(ongeveer hetzelfde)
      9

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_966979
ik kies zelf voor de 3e :)

Waarom zeg je dat je de derde kiest terwijl je de tweede kiest :duh:

Ik kies de tweede ben voor het eerst in me leven voor een onzinnege reden me bed uit gegaan.

En ja dat is voor GTA IV, voor GTA IV Me bed uit het moet echt niet gekker worden :N

Geplaatst:
comment_966985

Hahaha ik werd hyper toen GTA IV uitkwam :7 Ik dacht ik heb 1jaar gewacht....1jaar.....En nu is hij uit! :dans: Dit geweldige spel,en zo ging ik verder ^_^

Bewerkt: door GTA Haas

Geplaatst:
comment_967018

- 7:00 eruit

- 8:05 bij maatje

- 8:08 andere maatjes

- 8:08 met zn 4e naar de FRS

- 8:16 aan komen bij FRS gevraagd of ze special edition nog hadden en jawel xD

- 8:18 back home

- 8:21 2 maatjes naar huisbregen

- 8:25 XBOX van maatje inpakken

- --- Hopla naar supermarkt wat te vreten en drinken gehaald, volgas back home

- 8:30 alles installeren van maatje

- 8:35 tot 20:30 non stop gaming. :puh:

Geplaatst:
comment_967035

TNT zou hem bezorgen op de 29ste.. chauffeur stopt voor mijn huis en dus ik doe snel de deur open.. kon hij het pakketje niet in de auto vinden! Hij zei dat ik wel op de lijst stond maar dat het pakketje waarschijnlijk in de auto van een collega lag.

Door een fout van hun heb ik nu het spel nog steeds niet.. waarschijnlijk krijg ik hem morgen, ben echt kwaad op die gasten

Geplaatst:
comment_967073

Errug fout in het begin van de dag :puh: s'ochtends even naar wehkamp gebeld of k hem ook souw krijgen bleek dat ze hem pas vandaag mochtend verzenden :| en ze zeiden dat hij pas zaterdag zouw komen dan dus maar even snel wat rondgebeld of ze hem daar nog hadden en bij 1 winkel (van de 9) hadden ze nog 3 exemplaren voor de ps3 :D dus snel naar de winkel geraced wehkamp afgezegd en toen lekker de hele dag liggen gamen :D ben onderhand al bij de derde stad's gedeelte :puh:

Geplaatst:
comment_967116

Hele dag gewerkt (van 7:30 tot 16:00). Toen eve naar huis gebeld en ja hoor 2 pakketjes binnen. 2 GTA4 XBOX360 spellen. 1 voor mij en 1 voor een maat van me. Mij dag kon niet meer stuk.

Nog eve een biertje gedaan op me werk en toen snel naar huis en GAMEN als een malle. :D

Bewerkt: door alonsospeed

Geplaatst:
comment_967119
De winkel waar ik 'm wilde halen die verkocht alleen als je had gereserveerd :duh:

Maar gelukkig waren er nog andere winkels ^_^

Heb juist hetzelfde probleem! Alleen verkrijgbaar via reservatie :N . Heb GTA IV nog altijd niet, waarschijnlijk zaterdag pas, hoop ik :7

Geplaatst:
comment_967128

Bij mij liep het ook niet helemaal zo als verwacht. Ik was eerst al bijna vergeten welke dag het was, gelukkig was er een party in de chat dus dat herinnerde me weer aan het feit dat de mooiste game tot nu toe gemaakt de volgende dag uit zou komen. Hieronder een overzicht van mijn dag...

- 04:45 : Opstaan voor het bezorgen van 120 ochtend kranten.

- 05:00 : Richting het kranten depot gaan om kranten in te laden...

- 06:00 : Kranten onderweg lezen en de vele GTA IV advertenties bekijken.

- 07:00 : Klaar met het bezorgen van de kranten.

- 07:15 : Ontbijten, douchen, tanden poetsen, haar doen en kleren aantrekken.

- 07:45 : Portemonnee pakken en richting bus station gaan.

- 08:08 : In de bus staan en erachter komen dat me bus kaartje nog thuis ligt...

- 08:10 : Op weg naar huis en wachten op volgende bus.

- 08:40 : Richting halte en in de bus gaan.

- 09:10 : Aankomst in de stad, ik kwam veel mensen tegen die voor GTA IV naar de stad gingen. Ruim 100 of meer...

- 09:20 : Aankomst in de winkel en het bericht horen "dat we hem nog niet hebben".

- 09:21 : Wachten, omdat ik hier fixe korting kon krijgen totdat hij bezorgd werd...

Wachten... Wachten...

- 10:30 : GTA IV kwam binnen, maar ik mocht hem in eerste instantie niet mee krijgen (strenge controles e.d.), maar naar wat gedoe alsnog meegekregen en in de bus en op de straten van de stad kwam ik echt veel mensen tegen die net hun exemplaar hadden gekregen. Het was geen totale drukte zoals in echt grote steden, maar het viel me gewoon echt op.

- 11:00 : Aangekomen bij busstation in mijn dorp en verschrikt worden door de regen.

- 11:30 : Thuis na veel schuil pogingen en rennen om zo min mogelijk regen op me te krijgen...

Ach gelukkig had ik mijn iPod mee waarop ik leuke films hebt staan. Dan gaat de tijd snel...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.