Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_967396 Hey, kheb alleen die Russische winkel nog voor kleding? Wanneer krijg ik andere winkels? Waar ligge ze? >>> Door SummerBase: Verplaatst General. Dit is namelijk geen missie. <<<
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_967412 Hey, kheb alleen die Russische winkel nog voor kleding?Wanneer krijg ik andere winkels? Waar ligge ze? Er zullen 3 kledings winkels bij komen als je eenmaal het 2de eiland hebt vrijgespeeld. Helaas zijn er van de 3 winkels, 2 dezelfde.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968095 Ik heb die russicsche winkel gevonden maar kan niks kopen Moet je eerst een missie doen voordat je daar spullen kan kopen want ben gelijk na de 2de missie daar naartoe gegaan? Of op een knop duwen? ( Heb Xbox)
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968100 Ik heb die russicsche winkel gevonden maar kan niks kopen Moet je eerst een missie doen voordat je daar spullen kan kopen want ben gelijk na de 2de missie daar naartoe gegaan? Of op een knop duwen? ( Heb Xbox) Je moet eerst de missie 'Three's a crowd' voltooien voordat je kleren kan kopen Greetz Bewerkt: 2 mei 200817 jaren door Galiorix
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968103 Ik heb die russicsche winkel gevonden maar kan niks kopen Moet je eerst een missie doen voordat je daar spullen kan kopen want ben gelijk na de 2de missie daar naartoe gegaan? Of op een knop duwen? ( Heb Xbox) Je moet eerst de missie 'Three's a crowd' voltooien voordat je kleren kan kopen Greetz Bedankt man! Dan ga k mar ff missies doen
Hey, kheb alleen die Russische winkel nog voor kleding?
Wanneer krijg ik andere winkels?
Waar ligge ze?
>>> Door SummerBase: Verplaatst General. Dit is namelijk geen missie.
<<<