Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_967514 Kan iemand een kaartje maken waar alle Sprunk automaten op staan? Of in ieder geval alle Sprunk automaten die je weet, dat zou ik erg waarderen.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_967742 Volgens mij stonden daar ook wel ergens automaten maar ik weet echt niet meer waar. Dan zou ik dat even op moeten zoeken maar daar heb ik nu niet veel tijd voor.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_967746 Volgens mij stonden daar ook wel ergens automaten maar ik weet echt niet meer waar. Dan zou ik dat even op moeten zoeken maar daar heb ik nu niet veel tijd voor. Alleen reclame was er in GTA III dacht ik.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren Auteur comment_967799 Wist ik al, maar ik wil een kaartje waar alle Sprunk automaten van GTA IV op staan. Eerlijk gezegd denk ik dat dat nog niet door iemand geheel in kaart is gebracht, aangezien het spel nu nog maar 3 dagen bestaat... Ik denk dat je geduld zal moeten hebben voor zo'n kaart, want nu gaat iedereen eerst de Storymode uitspelen om vervolgens alles eens helemaal goed te bekijken Het hoeven ze niet allemaal persee te zijn, iemand kan ook op een kaartje alle Sprunk automaten aanvinken die diegene al heeft ontdekt. Je heb eerste post zeker niet gelezen, nu weer ontopic graag.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren Auteur comment_969838 Is er nog iemand die een kaartje kan maken met de Sprunk automaten erop die hij of zij weet? Zo niet, laat het topic dan asjeblieft rusten. Want ik word spuug zat van die offtopic berichten.
Kan iemand een kaartje maken waar alle Sprunk automaten op staan? Of in ieder geval alle Sprunk automaten die je weet, dat zou ik erg waarderen.