Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968188 Hee, Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft maar ten noorde van Alderney aan de west kant als je daar met een helikopter overvliegt zie je aan de zijkant ineens een flits van een industriegebied? Zou Rockstar hier het industriegebied gepland hebben?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968349 dat zou eigenlijk best wel kunnen ja morgen ga ik daar ook eens rondkijken maar kun je de locatie wat duidelijker aangeven ok.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968354 Ik heb het spel zelf niet, dus ik kan (helaas) ook niet kijken. Goed opgemerkt trouwens! Het was ook nog niet bekend. Bewerkt: 3 mei 200817 jaren door SummerBase
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968515 Hey geinig ik zag het ook ja Hmm doet me een beetje denken aan VC
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968570 Zullen we het nu weer ff Ontopic houden . >>> Door SummerBase: Precies, topic opgeschoond en offtopic posts (deels) verwijderd. <<< Waar ligt dat dan dichtbij? Kan je ertrouwens ook naartoe?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968675 Zullen we het nu weer ff Ontopic houden .Waar ligt dat dan dichtbij? Kan je ertrouwens ook naartoe? Nee, waarschijnlijk niet. Want het is alleen maar een flits.
Hee,
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft maar ten noorde van Alderney aan de west kant als je daar met een helikopter overvliegt zie je aan de zijkant ineens een flits van een industriegebied?
Zou Rockstar hier het industriegebied gepland hebben?