Jump to content
Geplaatst:
comment_968231

Hé,

Hoeveel uur heb jij al achter IV zitten spelen ? Dit kun je zien bij: Start-->Stats-->General-->Playing Time

Ik speel het vanaf dinsdag de 29'ste vanaf 11 uur, tot nu. En ik heb 13 % uitgespeeld en mijn Playing time is 15 uur en 36 minuten.

"Swiggers heb je nog maar zo weinig % uitgespeeld in zoveel uur ?"

"De eerste twee dagen, in dit geval dinsdag en woensdag doe ik helemaal geen missie's. Ik ga altijd als eerst de stad verkennen. Vandaar dat ik nog zo weining % heb uitgespeeld :puh:"

Wat is die van jullie ? ^_^

P.s Onnodig topic ? Altijd een slotje ;):slotje:

Swiggers :cya:

Bewerkt: door swiggers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_968899

heb ik eindelijk die magische game in mijn bezit slaat mijn xbox op rrod :duh::?:ch:

iemand suggestie hoe ik dit kan verhelpen

(kabels en hd zijn al allemaal uitgehaald en goed opnieuw ingestoken... :()

(sorry als ik dit post bij het verkeerde maar mijn playing time is dus 00:00:00 :(

>>> Door SummerBase: Dit hoort inderdaad niet hier. Je kunt kijken op Google met de zoekterm RRoD Xbox 360 of neem contact op met Microsoft Xbox 360.<<<

Bewerkt: door SummerBase

Geplaatst:
comment_968909

33 uur 64.25%

heb veel gewoon rond gereden en lopen kloten (Ja ik speelde al voor de release)

@ Gi ar: Red Ring Of Death, oftewel je xbox is kapot

Je moet naar microsoft bellen en als je nog garantie hebt krijg je een nieuwe (duurt ongeveer 2/3 weken)

Bewerkt: door Thug_NL

Geplaatst:
comment_969200

Pff Story (dus missies) zijn al uit :( zit atm op 65,50 % in minder dan 30uur tijd maw ik heb Liberty City Minute net behaald :( ben nu wat side missies aant doen: badman, enz enz

Edit:

Screenshot bijgeplaatst voor degene die mij niet geloven zoek anders ff men GT op ;-)

post-90093-1209769591_thumb.jpg

Bewerkt: door bn_

Geplaatst:
comment_969424

Dat is moeilijk te zeggen, want iedere keer als ik gewoon wat ga kloten dan sla ik het spel niet op en test het dus niet bij mijn totale playting time.

Maar ik gok dat ik met xbox 360 versie erbij zon 60 uur heb gespeeld sinds 23 april.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.