Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968307 op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968312 op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet Je krijgt wanneer je de cd voor het eerst in je console doet een berichtje dat er een kleine installatie zal moeten plaats vinden voordat je het spel kunt spelen. Waarschijnlijk bedoelen ze dat
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968325 op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet Je krijgt wanneer je de cd voor het eerst in je console doet een berichtje dat er een kleine installatie zal moeten plaats vinden voordat je het spel kunt spelen. Waarschijnlijk bedoelen ze dat Heb ik nooit gehad
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968425 op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet Je krijgt wanneer je de cd voor het eerst in je console doet een berichtje dat er een kleine installatie zal moeten plaats vinden voordat je het spel kunt spelen. Waarschijnlijk bedoelen ze dat Heb ik nooit gehad Ik ook niet, ik heb trouwens de 360 versie
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968430 Als het goed is hoeft en/of kan dat niet op de Xbox 360, omdat de x360 ook een arcade versie heeft waar geen hardeschijf bij zit. Tevens is de hardeschijf niet zo heel groot van de Xbox 360 Premium (voorheen Pro) en de PS3 heeft standaard altijd minimaal 40GB aan boord dus dan kun je het wel standaard in een spel instellen. Bij de Ps3 verloopt dit vol automatisch en je kunt er niet eens voor kiezen. Bij de Xbox 360 weet ik niet zeker of je ook een optionele installatie uit kunt voeren...
op gamekings.tv hadden ze gezegt dat je gta 4 op de xbox360 kon installeren zodat hij beter draaide maar ik ken nie vinde waar dat moet.. k hoop dat iemand het weet