Geplaatst: 13 februari 200520 jaren comment_95826 Na de missie Riot gebeuren er allemaal dingen in San Andreas.. ik vind dit niet zo leuk en kun je dit niet afzetten want je kan veel dingen niet meer op ge gemak doen of moet je eerst alle missies uitspelen?? (los deperantos en end of the line) :ph34r:
Geplaatst: 22 februari 200520 jaren comment_99112 K heb het allang uitgespeeld. maar na de laatste missie is alles weer gewoon
Geplaatst: 23 februari 200520 jaren Auteur comment_99343 En doe nu de laatste missie" End of the line" en de rellen zijn voorbij Je moet 35 percent van de gang terrotirities overnemen ja dan dan ga ik dat ook doen maar end of the line is echt wel een vette missie hoor duurt me wel nog even voor ik ze uit heb... @og lock : waar kun je zien hoeveel procent je van gebieden hebt?? Bewerkt: 4 maart 200520 jaren door TheGtaSecret
Na de missie Riot gebeuren er allemaal dingen in San Andreas.. ik vind dit niet zo leuk en kun je dit niet afzetten want je kan veel dingen niet meer op ge gemak doen
of moet je eerst alle missies uitspelen?? (los deperantos en end of the line)
:ph34r: