Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968578 Laat maar,hier komt alleen maar geruzie over.Sluit maar mods. >>> Door SummerBase: Prima... <<< Bewerkt: 6 mei 200817 jaren door SummerBase
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968645 Spreekt het niet vanzelf dat cheats geblokkeerd zijn in Multiplayer? Zou wat zijn, als iedereen kon cheaten...
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren Auteur comment_969486 wil je cheaten bij multiplayer? :Odas wel erg zwak Nee, ik bedoel ik zag iemand in zo'n gevechtshelekopter in mp dus miss dacht ik dat je kon cheaten. Snap je?
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969506 wil je cheaten bij multiplayer? :Odas wel erg zwak Nee, ik bedoel ik zag iemand in zo'n gevechtshelekopter in mp dus miss dacht ik dat je kon cheaten. Snap je? Ahh oke, die gevechtshelicopters staan ook ergens (waar weet ik niet precies)
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969658 wil je cheaten bij multiplayer? :Odas wel erg zwak Nee, ik bedoel ik zag iemand in zo'n gevechtshelekopter in mp dus miss dacht ik dat je kon cheaten. Snap je? Ahh oke, die gevechtshelicopters staan ook ergens (waar weet ik niet precies) staan als je vliegveld inkomt. links af. voorbij privejets.... het richten zelf lukt mij niet. maar ik pik altijd teamleden om en die schieten dan mensen af. dikku pret, succes.
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren Auteur comment_973312 wil je cheaten bij multiplayer? :Odas wel erg zwak Nee, ik bedoel ik zag iemand in zo'n gevechtshelekopter in mp dus miss dacht ik dat je kon cheaten. Snap je? Ahh oke, die gevechtshelicopters staan ook ergens (waar weet ik niet precies) staan als je vliegveld inkomt. links af. voorbij privejets.... het richten zelf lukt mij niet. maar ik pik altijd teamleden om en die schieten dan mensen af. dikku pret, succes. aha, dankjewel
Laat maar,hier komt alleen maar geruzie over.Sluit maar mods.
>>> Door SummerBase: Prima...
<<<
Bewerkt: door SummerBase