Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_969308

Aan die manier zit echter één risico verbonden: De tijd dat je weer op de fiets moet zijn, en het wegfietsen. Zodra de andere wielrenners over de lijn zijn, fietsen ze weg en wordt het lastig ze om te brengen.

Rijdt gewoon rustig naar beneden, vooral in bochten geen gas geven. Als je wilt remmen, doe het dan met de handrem-knop en niet met de automatische rem-knop, anders sta je vrijwel gelijk stil. Als je éénmaal een goede snelheid hebt opgebouwd kun je gewoon gas loslaten in bochten en op rechte stukken gewoon de accelereerknop ingedrukt houden. Als je weer wat snelheid wilt weer even herhaaldelijk de accelereerknop indrukken, enz.

Als je dan niet eerste wordt kun je de sniper rifle manier nog eens proberen.

Geplaatst:
comment_969313

Zet bovenaan een camper dwars op dat weggetje.

Strt dan de challenge.

Ze rijden er allemaal tegenaan en gaan staan duwen met hun fietsje, maar dan ben jij er al langs en kom je ze misschien later tegen ergens bij het einde.

Botst vooral niet tegen de camper aan, dan heeft het geen nut.

Die voorsprong kan je mss wel goed gebruiken.

Geplaatst:
comment_975875

Je bent sowieso 50% (meende ik?) Cycling Skill nodig om de challenge te starten, dus op zich maakt het niet uit. Je haalt er enkel wat voordeel uit door minder snel van je fiets te vallen, maar dat is het ook. ;) Je kunt beter je stamina wat trainen zodat je flink wat snelheid kunt opbouwen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_977686
en voor de mensen die het nog niet gelukt is je hebt er ook een hele goeie cycling skill voor nodig.

Dat had ik al wel, 100%. :Y

En ik wou SA uitspelen zonder cheats, dus geen cheats. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.