Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968963 zitten er in GTAIV ook merkautos , want in de launch trailer zat een lamborghini, en in een ander filmpje nog andere merken, zijn deze ook in-game? het zou wel flauw zijn ze alleen in de media te laten zien . Bewerkt: 2 mei 200817 jaren door Goldadon
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968969 Ik heb wel een Mercedes, BMW, en een Ferrari gezien (je ziet het merkplaatje niet).
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968972 zitten er in GTAIV ook merkautos , want in de launch trailer zat een lamborghini, en in een ander filmpje nog andere merken, zijn deze ook in-game?het oz uwel flauw zijn ze alleen in de media te laten zien . Nee, die lamborghini, was een Infernus, deze heeft Lamborghini voorkant, Pagani uitlaten, en Spyker C8 lichten, een mix dus. En er zitten geen merkwagens in.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968975 Er zijn geen merkauto's. GTA IV heeft zo zijn eigen namen voor de auto's, ookal zijn er modellen die hard op merkauto's lijken/verwijzen.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren Auteur comment_968987 oke bedankt, maar er zijn dus geen merkautos gekopieerd, dus ze hebben er bij elk geval een mix van gemaakt?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969005 Nee, er zitten geen Merkauto's in GTA. Wél verwijzingen naar merkauto's. Dit komt omdat ze dan ook nog verschillende kosten moeten betalen, o.a. voor de licentie. En dat is niet zo'n beetje ook Wel genoeg verwijzingen
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969011 oke bedankt, maar er zijn dus geen merkautos gekopieerd, dus ze hebben er bij elk geval een mix van gemaakt? Jah, er zijn zo een paar auto's waarvan de namen wel gebaseerd zijn op de merkwagens bv: - De Cadillac Escalade, naam weet ik niet maar lijkt heel erg op Escalade. (is te zien in video-clip van Playboy X) - De Chevrolet Corvette, zoiets als Coquelle, verwijzing naar Corvette. - ... Bewerkt: 2 mei 200817 jaren door -IV-
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969346 de land rover range rover sport vind ik wel de duidelijkste hij heet huntley
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969375 Hummer H2 is overduidelijk aanwezig........... Verder heb ik de volgende gezien (althans, ze lijken er sterk op) Ferrari 360 Mercedes E BMW M3 Range Rover Sport Corvette Hummer dus Toyota Prius Dodge Ramvan Cadilac Escelade Toyota Landcruiser Dodge Viper En nog wat dingen waarvan de naam me zo snel niet te binnen schiet.....
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969420 als je helis ook meetelt heb ik de UH-60 black hawk gezien en de bel 206 verder heb ik nog wel een volkswagen passat gezien en een cadilac. grtz.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969423 hoe heet die passat dan in dit spel want ik heb thuis ook een passat.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969425 hoe heet die passat dan in dit spel want ik heb thuis ook een passat. ik zou het me god niet weten want ik heb er niet ingezeten maar t leek behoorlijk op een passat.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969447 aston martin vanquish lamborghini (deze auto is zo mooi gemaakt in gta4) eigenlijk als je online speelt dan kom je heel snel snelle wagens tegen.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969525 hoe heet die passat dan in dit spel want ik heb thuis ook een passat. ik zou het me god niet weten want ik heb er niet ingezeten maar t leek behoorlijk op een passat. denk het niet. het is een amerikaans spel he...ze gooien er niet zoveel europese autos in, alleen de belangrijkste
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969565 Maybach zit er ook in :o Dodge Charger zit er ook in :o Ducati Monster zit er ook in :o Cadillac Escalade zit er ook in :o Cadillac CTS zit er ook in :o Ferrari 360 zit er ook in :o Lamborghini Murcielago zit er ook in :o Porsche 911 zit er ook in :o Dodge Viper zit er ook in :o Honda CRX zit er weer in :o Nissan 200sx zit er ook in :o Ik update m'n lijstje straks wel weer :o Hatsikidee! *UPDATE* BMW 7 Serie zit er ook in :o BMW X3/X5 zit er ook in :o Subaru Impreza zit er ook in :o Updates komen er weer aan ^^ *UPDATE* Mercedes SLK zit er ook in :o Lexus LS(oude model) zit er ook in :o Bewerkt: 3 mei 200817 jaren door Hatsikidee
zitten er in GTAIV ook merkautos , want in de launch trailer zat een lamborghini, en in een ander filmpje nog andere merken, zijn deze ook in-game?
het zou wel flauw zijn ze alleen in de media te laten zien .
Bewerkt: door Goldadon