Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969137 Beste leden, Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969148 Beste leden,Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Het staat er dat het in de zomer open gaat. Alleen een probleem... GTA IV werkt niet met seizoenen dus Fun Fair zal ook niet open gaan. Bewerkt: 2 mei 200817 jaren door Only GrandTheftAuto
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969152 Beste leden,Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Het staat er dat het in de zomer open gaat. Alleen een probleem... GTA IV werkt niet met seizoenen dus Fun Fair zal ook niet open gaan. Lol, oftewel je kan nooit in de attracties van de Fun Fair? Zouden ze in een volgende GTA-game moeten doen, verbeteren Dat je in attracties kan
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969161 Lees eerst het boekje van het spel voordat je er een topic over maakt
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969171 Lees eerst het boekje van het spel voordat je er een topic over maakt In het boekje staat alleen dat je niet in de Screamer kan. Niet dat je nergens in kan. Bewerkt: 2 mei 200817 jaren door Spark
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969174 Lees eerst het boekje van het spel voordat je er een topic over maakt In het boekje staat alleen dat je niet in de Screamer kan. Niet dat je nergens in kan. Ow ja, je hebt gelijk SPARK
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969181 Beste leden,Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Het staat er dat het in de zomer open gaat. Alleen een probleem... GTA IV werkt niet met seizoenen dus Fun Fair zal ook niet open gaan. Lol, oftewel je kan nooit in de attracties van de Fun Fair? Zouden ze in een volgende GTA-game moeten doen, verbeteren Dat je in attracties kan Nou ja als je zo graag in attracties wil kun je beter gewoon RC3 kopen ofzo.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969183 Beste leden,Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar? Het staat er dat het in de zomer open gaat. Alleen een probleem... GTA IV werkt niet met seizoenen dus Fun Fair zal ook niet open gaan. Lol, oftewel je kan nooit in de attracties van de Fun Fair? Zouden ze in een volgende GTA-game moeten doen, verbeteren Dat je in attracties kan Nou ja als je zo graag in attracties wil kun je beter gewoon RC3 kopen ofzo. Of gewoon naar de dichtst bijzijnde pretpark/kermis wandelen.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969190 Ik vind het best wel jammer dat het niet open is, ben nu aan het eind van de storyline en hij is niet open dus ja. Maar in het boekje staat ook de screamer is een vet oude van hout gemaakte achtbaan dus verwacht niet dat je erin kan
Beste leden,
Weet iemand wanneer de Fun fair (kermis) open gaat? Ik had gehoord in de zomer, is dit waar?