Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969322 Ik ben de voodoo (auto) al een paar keer tegen gekomen maar er zat geen hydraulica in zit dit er helemaal niet in? En als het er wel inzit welke knop(pen)?
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren Auteur comment_970473 Alweer zoiets dat ze eruit gehaald hebben Ja ik merk best veel dingen die ze weg hebben gehaald egt jammer
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970513 Alweer zoiets dat ze eruit gehaald hebben Ja ik merk best veel dingen die ze weg hebben gehaald egt jammer Het is ook geen Getto Gangster spel nu Het is gewoon anders, in san andreas had je ook geen internet en een telefoon waar je de politie mee kon bellen
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971005 Vroeger was alles beter:p dat zong me opa altijd:p misschien heeft ie gelijk worden mensen neergesoken voor dat spel geen vliegtuigen fietsen of hydrolica:P het speelt zich af in 2007 de rest van de gta s onder de 2000 met uitzondering van gta 2 2012 dacht ik
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren Auteur comment_971460 Alweer zoiets dat ze eruit gehaald hebben Ja ik merk best veel dingen die ze weg hebben gehaald egt jammer Het is ook geen Getto Gangster spel nu Het is gewoon anders, in san andreas had je ook geen internet en een telefoon waar je de politie mee kon bellen Ja daar heb je een punt. Maar hydraulica zat ook al vanaf gta 3 erin.(3 ,vice city ,liberty city stories, vice city stories, san andreas.) Zat er allemaal in Bewerkt: 11 mei 200817 jaren door BcashGetMoney
Ik ben de voodoo (auto) al een paar keer tegen gekomen maar er zat geen hydraulica in zit dit er helemaal niet in? En als het er wel inzit welke knop(pen)?