gta_master Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 (bewerkt) ik weet niet hoe je een skin of save game in gta sa zet Bewerkt: 3 mei 2008 door gta_master Reageren
Donwell Geplaatst: 3 mei 2008 Rapport Geplaatst: 3 mei 2008 Een skin gaat met GTA San Andreas met modden, niet meer met het simpele bestandje in een mapje zetten. Voor vragen hierover kun je in de Modding Fora terecht. Savegames kunnen echter wel simpel in een mapje worden gezet. Maar voor we een savegame gaan downloaden, moeten we eerst weten welke versie jij hebt. Ga naar de volgende map: ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script\ Op het stippellijntje kun je eventuele andere submappen invoegen. Kijk in het mapje naar de grootte van het bestand 'script.img'. Is deze: 568Kb groot, dan heb je V1 562Kb groot, dan heb je V2 Nu we weten welke versie jij moet hebben, kun je de juiste uitzoeken. Zoek in de Download Database naar een savegame, of... ...in dit topic voor V1 savegames ...in dit topic voor V2 savegames Juiste savegame gedownload? Kijk dan vervolgens wat voor soort bestand het is. Is het een .b bestand, ga dan door naar de volgende alinea, is het een .rar bestand, volg dan eerst deze instructies: Indien je nog géén WinRAR hebt, moet je dat programma eerst hier downloaden. Pak het bestand vervolgens uit met het programma door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en vervolgens op 'Uitpakken naar...' te klikken. In het mapje zul je nu een .b-bestand aantreffen. Het .b bestand moet je plaatsen in de map 'GTA San Andreas User Files', te vinden in 'Mijn Documenten'. Als het bestand daar in staat, kun je deze savegame openen met het spel. Succes! Reageren
lefteri Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Een skin gaat met GTA San Andreas met modden, niet meer met het simpele bestandje in een mapje zetten. Voor vragen hierover kun je in de Modding Fora terecht. Savegames kunnen echter wel simpel in een mapje worden gezet. Maar voor we een savegame gaan downloaden, moeten we eerst weten welke versie jij hebt. Ga naar de volgende map: ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script\ Op het stippellijntje kun je eventuele andere submappen invoegen. Kijk in het mapje naar de grootte van het bestand 'script.img'. Is deze: 568Kb groot, dan heb je V1 562Kb groot, dan heb je V2 Nu we weten welke versie jij moet hebben, kun je de juiste uitzoeken. Zoek in de Download Database naar een savegame, of... ...in dit topic voor V1 savegames ...in dit topic voor V2 savegames Juiste savegame gedownload? Kijk dan vervolgens wat voor soort bestand het is. Is het een .b bestand, ga dan door naar de volgende alinea, is het een .rar bestand, volg dan eerst deze instructies: Indien je nog géén WinRAR hebt, moet je dat programma eerst hier downloaden. Pak het bestand vervolgens uit met het programma door met de rechtermuisknop op het bestand te klikken en vervolgens op 'Uitpakken naar...' te klikken. In het mapje zul je nu een .b-bestand aantreffen. Het .b bestand moet je plaatsen in de map 'GTA San Andreas User Files', te vinden in 'Mijn Documenten'. Als het bestand daar in staat, kun je deze savegame openen met het spel. Succes! Sorry,maar ik heb alle instructies goed gevolgd maar ik heb een probleem. Als ik start game-load game druk en dan op end of the line valt het spel opeens helemaal uit,kan iemand me hier alsjeblieft helpen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Sorry,maar ik heb alle instructies goed gevolgd maar ik heb een probleem. Als ik start game-load game druk en dan op end of the line valt het spel opeens helemaal uit,kan iemand me hier alsjeblieft helpen? Heb je misschien script.img mods? want dan moet je altijd new game starten. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Heb je wel de goede versie van de savegame? Kijk dus na welke versie jij van SA hebt, door de bovengenoemde manier, en pak dan een savegame van dezelfde versie. Een ander probleem kan zijn dat je V2 hebt en hebt gemod. Het beste kun je dan ook even je versie na kijken door in het startmenu van SA rechtsonderin te kijken. Staat er niks heb je V1; staat er V1.1 heb je V1.1; staat er V2 heb je V2. Als je V2 hebt kun je niet modden en moet je even >>deze<< patch downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<< en daarna het .exe bestandje starten. Klik op next en kies je SA folder, deze is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Als hij gepatched is kun je modden. Reageren
lefteri Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Heb je wel de goede versie van de savegame? Kijk dus na welke versie jij van SA hebt, door de bovengenoemde manier, en pak dan een savegame van dezelfde versie. Een ander probleem kan zijn dat je V2 hebt en hebt gemod. Het beste kun je dan ook even je versie na kijken door in het startmenu van SA rechtsonderin te kijken. Staat er niks heb je V1; staat er V1.1 heb je V1.1; staat er V2 heb je V2. Als je V2 hebt kun je niet modden en moet je even >>deze<< patch downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<< en daarna het .exe bestandje starten. Klik op next en kies je SA folder, deze is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Als hij gepatched is kun je modden. ok,want ik heb ooit proberen te modden en ik denk dat ik toen gebrobeert heb gta sa van v1 naar V2 te zetten want ik had die MAIN.SCM verwisseld Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Als je wilt modden moet je juist V1 hebben en niet V2. Zoals je zei heb je de 'main.scm' verwisseld, maar je moet ook de 'Script.img' verwisselen. Als je wilt, kun je de V1 en V2 bestanden hieronder downloaden. Reageren
lefteri Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Heb je wel de goede versie van de savegame? Kijk dus na welke versie jij van SA hebt, door de bovengenoemde manier, en pak dan een savegame van dezelfde versie. Een ander probleem kan zijn dat je V2 hebt en hebt gemod. Het beste kun je dan ook even je versie na kijken door in het startmenu van SA rechtsonderin te kijken. Staat er niks heb je V1; staat er V1.1 heb je V1.1; staat er V2 heb je V2. Als je V2 hebt kun je niet modden en moet je even >>deze<< patch downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<< en daarna het .exe bestandje starten. Klik op next en kies je SA folder, deze is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Als hij gepatched is kun je modden. ok,want ik heb ooit proberen te modden en ik denk dat ik toen gebrobeert heb gta sa van v1 naar V2 te zetten want ik had die MAIN.SCM verwisseld ik ben naar main menu gegaan en rechts beneden staat v2.00 Reageren
lefteri Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Heb je wel de goede versie van de savegame? Kijk dus na welke versie jij van SA hebt, door de bovengenoemde manier, en pak dan een savegame van dezelfde versie. Een ander probleem kan zijn dat je V2 hebt en hebt gemod. Het beste kun je dan ook even je versie na kijken door in het startmenu van SA rechtsonderin te kijken. Staat er niks heb je V1; staat er V1.1 heb je V1.1; staat er V2 heb je V2. Als je V2 hebt kun je niet modden en moet je even >>deze<< patch downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<< en daarna het .exe bestandje starten. Klik op next en kies je SA folder, deze is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Als hij gepatched is kun je modden. ok,want ik heb ooit proberen te modden en ik denk dat ik toen gebrobeert heb gta sa van v1 naar V2 te zetten want ik had die MAIN.SCM verwisseld ik ben naar main menu gegaan en rechts beneden staat v2.00 ty maar wat moet ik dan doen met die gta sa patch,en sorry dat ik zoveel vraag Reageren
lefteri Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Heb je wel de goede versie van de savegame? Kijk dus na welke versie jij van SA hebt, door de bovengenoemde manier, en pak dan een savegame van dezelfde versie. Een ander probleem kan zijn dat je V2 hebt en hebt gemod. Het beste kun je dan ook even je versie na kijken door in het startmenu van SA rechtsonderin te kijken. Staat er niks heb je V1; staat er V1.1 heb je V1.1; staat er V2 heb je V2. Als je V2 hebt kun je niet modden en moet je even >>deze<< patch downloaden. Na het downloaden even uitpakken met >>Winrar<< en daarna het .exe bestandje starten. Klik op next en kies je SA folder, deze is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Als hij gepatched is kun je modden. ok,want ik heb ooit proberen te modden en ik denk dat ik toen gebrobeert heb gta sa van v1 naar V2 te zetten want ik had die MAIN.SCM verwisseld ik ben naar main menu gegaan en rechts beneden staat v2.00 ty maar wat moet ik dan doen met die gta sa patch,en sorry dat ik zoveel vraag waar staat de .exe Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 (bewerkt) Met die patch kun je ervoor zorgen dat je op V2 kan modden, want dat kan normaal niet. EDIT: De .exe bevind zich in de GTA SA map. Dat is standaard 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas'. Wil je ook niet gaan tripleposten, en gewoon je oude bericht editten? Bewerkt: 5 juli 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Om GTA SA Modbaar te maken, moet je deze patch downloaden. Als je iets niet snapt, kijk dan gewoon even in deze handleiding. Reageren
lefteri Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Om GTA SA Modbaar te maken, moet je deze patch downloaden. Als je iets niet snapt, kijk dan gewoon even in deze handleiding. Dit is heel oneerlijk,wat ik ook doe niks werkt nu staar er in het main menu rechts beneden niks en ik heb v2 save datas gedownload en het werkt nog niet en in gta sa user files staat een bestand gta sa .set??????? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Probeer eens een V1 savegame, als die werkt heb je dus V1. Dat .set bestand zijn de instellingen wat je hebt gemaakt bij 'Options', als je die dus verwijderd krijg je weer de orginele instellingen. Reageren
lefteri Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 bedankt , ik ga het direct proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.