Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969515 Weet iemand het verschil al tussen het wel en niet doden van Ivan in bovenstaande missie? BTW: Ik had hem zelf laten leven Bewerkt: 3 mei 200817 jaren door IV trailer
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_969574 Weet iemand het verschil al tussen het wel en niet doden van Ivan in bovenstaande missie?BTW: Ik had hem zelf laten leven Volgens mij zit er geen verschil. Laat je hem leven dan bedankt hij jou en maak je hem af dan is het afgelopen voor hem.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970049 dat was een geintje ik gooide hem gewoon naar beneden. sorry.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970060 Ik vond Ivan maar een daapie en ben op z'n hand gaan staan en toen is ie naar beneden gekukeld. En daarna ben ik zelf ook gesprongen ( nadat ie gesaved had) en toen was ik zelf ook dood..
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970183 Weet iemand het verschil al tussen het wel en niet doden van Ivan in bovenstaande missie?BTW: Ik had hem zelf laten leven Volgens mij zit er geen verschil. Laat je hem leven dan bedankt hij jou en maak je hem af dan is het afgelopen voor hem. Er zit wel verschil in, je komt hem later nog tegen als Random Person met een missie.
Weet iemand het verschil al tussen het wel en niet doden van Ivan in bovenstaande missie?
BTW: Ik had hem zelf laten leven
Bewerkt: door IV trailer