May 3, 200818 yr Ik weet dat ik binnenkort Francis of Derrick moet vermoorden, ik wil DErrick niet vermoorden, omdat ie mij hielp bij de bankoverval (nu ben ik rijk). Maar Francis haat ik , hij noemde me amateur en kwam boos op me. Ik had spijt omdat ik Dwayne vermoord had. Nu wil ik iets goed doen..
May 3, 200818 yr Ik weet dat ik binnenkort Francis of Derrick moet vermoorden, ik wil DErrick niet vermoorden, omdat ie mij hielp bij de bankoverval (nu ben ik rijk).Maar Francis haat ik , hij noemde me amateur en kwam boos op me. Ik had spijt omdat ik Dwayne vermoord had. Nu wil ik iets goed doen.. Vermoord Francis maar want ik heb net Derrick vermoord en iedereen van zijn familie en vooral zijn moeder is dan telkens erg verdrietig.
May 3, 200818 yr Bedankt Only GrandTheftAutoIk vind FRancis tog zo'n klootzak. Wel een ding .. Als je Francis laat leven dan zorgt hij er voor dat je naar hem kan bellen zodat hij wat aan je wanted level doet.
Ik weet dat ik binnenkort Francis of Derrick moet vermoorden, ik wil DErrick niet vermoorden, omdat ie mij hielp bij de bankoverval (nu ben ik rijk).
Maar Francis haat ik , hij noemde me amateur en kwam boos op me.
Ik had spijt omdat ik Dwayne vermoord had. Nu wil ik iets goed doen..