Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970078 Hoi, Ik zoek een mooie wallpaper voor mijn computerscherm: Type: Wallpaper Stijl: GTA IV Grootte: Zo groot als een wallpaper kan zijn Afbeelding: zie onder lijstje Tekst: Liberty City Law Enforcement Rand: / Kleuren: Politie blauw Render (optioneel): Extra (optioneel): Ik wil graag in het midden een NOOSE Enforcer met NOOSE agenten. Gelieve uit een screenshot. Links wil ik graag de politieauto met agenten. rechts graag een Police Maverick. Police Maverick zit er niet bij. De PMaveric mag uit een andere GTA komen, zolang deze er maar duidelijk opstaat. De Enforcer zit er ook niet bij. Gelieve deze even op te zoeken C-G :cya: Bewerkt: 3 mei 200817 jaren door Cuban Gangster
Hoi,
Ik zoek een mooie wallpaper voor mijn computerscherm:
Type: Wallpaper
Stijl: GTA IV
Grootte: Zo groot als een wallpaper kan zijn
Afbeelding: zie onder lijstje
Tekst: Liberty City Law Enforcement
Rand: /
Kleuren: Politie blauw
Render (optioneel):
Extra (optioneel): Ik wil graag in het midden een NOOSE Enforcer met NOOSE agenten. Gelieve uit een screenshot.
Links wil ik graag de politieauto met agenten. rechts graag een Police Maverick.
Police Maverick zit er niet bij. De PMaveric mag uit een andere GTA komen, zolang deze er maar duidelijk opstaat.
De Enforcer zit er ook niet bij. Gelieve deze even op te zoeken
C-G
:cya: 
Bewerkt: door Cuban Gangster