Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970586 He Die roman is nep Crimineel vind ik hij staat niet eens in de politie computer bekend! Raar weer gelogen? Dat verledentje van hem Gr
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970587 Haha het zou kunnen... bij mij staat hij er sowiezo niet meer
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970589 Hij is een echte.. Ga naar TW@ typ in: www.libertycitypolice.com. Dan ben je op de site van de LCPD. Dan ga je naar beneden met je pijltje, helemaal onderaan staat database. Klik aan. En je vind alle criminelen van Liberty City gerangschikt op achternaam
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren Auteur comment_970592 Hij is een echte..Ga naar TW@ typ in: www.libertycitypolice.com. Dan ben je op de site van de LCPD. Dan ga je naar beneden met je pijltje, helemaal onderaan staat database. Klik aan. En je vind alle criminelen van Liberty City gerangschikt op achternaam Haha.. Ik zal het zo wel effe doen Staat Niko er ook bij ??
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970600 Ook waar ze wonen? Ik zoek namelijk het appartement van Playboy X, ik weet niet waar die is en wil met helikopter erboven en dan kijken of erin kan. Iemand de straatnaam of de plek ofzo (chinatown of star junction bijvoorbeeld).
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970606 Ja LJ, vaak staat er bij waar ze wonen. Maar, LET OP! De plaats die er staat is waar ze geboren zijn. Pas bij notifications staat iets van: Living in Hove beach, cisco street of iets dergelijks.
Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970612 Mooi thanks Ik hoop dat bij mij Playboy X er nog staat want die staat bij de politiecomputer niet meer
He
Die roman is nep Crimineel vind ik hij staat niet eens in de politie computer bekend!
Raar weer gelogen? Dat verledentje van hem
Gr