Geplaatst: 3 mei 200817 jaren comment_970835 Ik heb een vraag: Hoe verander ik Online me poppetje, ik ben nu een vrouw de heletijd. Daarnaast had ik nog een vraag: Hoe heet die site die je score enzovoort bijhoud? Socialclub.com ofzo? BEDANKT!
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971600 Ik heb een vraag: Hoe verander ik Online me poppetje, ik ben nu een vrouw de heletijd. Daarnaast had ik nog een vraag: Hoe heet die site die je score enzovoort bijhoud? Socialclub.com ofzo? BEDANKT! online poppetje je moet eerst naar je mobiel kies dan multiplayer dan druk je op player model dan zie je je eigen model ga naar gender druk op de toets links of rechts op je controller en je ben klaar site die de scrore bijhoud http://socialclub.rockstargames.com/ Bewerkt: 4 mei 200817 jaren door Jockie
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren Auteur comment_971852 Ik heb een vraag: Hoe verander ik Online me poppetje, ik ben nu een vrouw de heletijd. Daarnaast had ik nog een vraag: Hoe heet die site die je score enzovoort bijhoud? Socialclub.com ofzo? BEDANKT! online poppetje je moet eerst naar je mobiel kies dan multiplayer dan druk je op player model dan zie je je eigen model ga naar gender druk op de toets links of rechts op je controller en je ben klaar site die de scrore bijhoud http://socialclub.rockstargames.com/ Bedankt, want die vrouw ziet er niet uit.
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973090 staat nog niet online... "coming soon" vandaar ook de rankregistratie problemen denk
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976299 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren Auteur comment_976858 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log).
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976948 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Fout want ik heb nieuwe kleren en ben ook een keer stroom uitgevallen en daarna er weer op en toen hat ik ze nog
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren Auteur comment_977234 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Fout want ik heb nieuwe kleren en ben ook een keer stroom uitgevallen en daarna er weer op en toen hat ik ze nog Dan ben jij denk ik één van de weinigen.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren comment_977730 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Fout want ik heb nieuwe kleren en ben ook een keer stroom uitgevallen en daarna er weer op en toen hat ik ze nog Dan ben jij denk ik één van de weinigen. Ik speel op de xbox360. En ben rank 2 of 3 en ik kan al een Legerbroek die je normaal nog niet kan. en ik moet nog iets van 20.000 exp voor rank up terwijl het gister avond nog 30.000 was dus ik heb vandaag gespeelt en 10.000 verdient en nu ga ik weer spelen en ik heb alles nog. Volgens mij zit jij dus fout. Dit is wel op Xbox360.
Geplaatst: 8 mei 200817 jaren Auteur comment_977789 maar nu kun je dus ook geen kleding vrij spelen of pas als het online is Inderdaad, want voor nieuwe kleren moet je level 1 zijn, maar dat kan je niet zijn (als je in en uit log). Fout want ik heb nieuwe kleren en ben ook een keer stroom uitgevallen en daarna er weer op en toen hat ik ze nog Dan ben jij denk ik één van de weinigen. Ik speel op de xbox360. En ben rank 2 of 3 en ik kan al een Legerbroek die je normaal nog niet kan. en ik moet nog iets van 20.000 exp voor rank up terwijl het gister avond nog 30.000 was dus ik heb vandaag gespeelt en 10.000 verdient en nu ga ik weer spelen en ik heb alles nog. Volgens mij zit jij dus fout. Dit is wel op Xbox360. Ik heb het over de Playstation 3, maar dit is al verholpen door de nieuwe patch. Deze topic mag dus dicht.
Ik heb een vraag: Hoe verander ik Online me poppetje, ik ben nu een vrouw de heletijd. Daarnaast had ik nog een vraag: Hoe heet die site die je score enzovoort bijhoud? Socialclub.com ofzo?
BEDANKT!