May 3, 200818 yr ja met een missie van playboy x moet je een foto maken met een mobiel en die mobiel krijg jij na die missie en dan kun je foto,s maken.
May 3, 200818 yr Author ja met een missie van playboy x moet je een foto maken met een mobiel en die mobiel krijg jij na die missie en dan kun je foto,s maken. chillll:D ook filmpjes??
May 3, 200818 yr Helaas geen filmpjes, ik vind de kwaliteit van die foto's wel een beetje slecht en het probleem is; die foto's die je maakt kan je (zover ik weet) niet terugvinden. Weet iemand waar je die terug kan zien?
May 3, 200818 yr Helaas geen filmpjes, ik vind de kwaliteit van die foto's wel een beetje slecht en het probleem is; die foto's die je maakt kan je (zover ik weet) niet terugvinden. Weet iemand waar je die terug kan zien? Voor zover ik weet kan je ze niet terugzien..
May 3, 200818 yr In Gta SA moest je foto's maken van gebouwen enzo voor arch. Moet dat nu ook met je telefoon?
May 3, 200818 yr Ja, volgens mij kan je dit keer geen echte camera hebben. Ik zie wel toeristen ermee rondlopen maarzelf moet je de foto's maken met de fotocamera op de mobiel
May 3, 200818 yr je kan foto's maken met je gsm. je moet in een missie voor Playboy X dat doen. maar voor de rest kan je nog wel foto's maken maar dat heeft niet veel zin.
May 3, 200818 yr Author hmm jammer .. toch een tegenvallertje.. maar goed.. de rest maakt alles goed;)
May 5, 200818 yr Heb gelezen dat je foto's kan maken met je GSM en deze dan in een politieauto kan uploaden om zo dan informatie te verkgrijgen van de persoon waar je een foto van nam. Heb het geprobeerd maar lukt mij niet, de database in de politieauto's laat het wel toe om foto's up te loaden van je mobieltje, iemand een idee hiervoor? Wanneer een politieauto stilstaat en je drukt op L1 (PS3) geraak je in de database Gamegreetz
Zoals de titel luidt.. kan je foto's nemen in gta4???