Nadat ik pasgeleden GTA IV ook heb gespeeld en zo her en der heb gelezen dat de kans erg klein is dat het spel uitkomt voor de PC, heb ik na een poosje nadenken toch gekozen om een PS3 met GTA IV te kopen als de PC-versie na één maand na de release nog niet is aangekondigd, of dat de geruchten steeds feller worden voor een PC-versie.
Aangezien ik wel eerst moet sparen voor een PS3 (mijn ouders vinden 't een beetje duur om te betalen ) kan het, na vooruitzichten, niet eerder dan ná de zomervakantie of eind 2008. In de zomervakantie heb ik een bijbaantje, folders bezorgen met waarschijnlijk een gemiddelde van €27,- per week. De gehele zomervakantie (waarschijnlijk rond de 8 weken) heb ik dus €216,- per elkaar gespaard. Aangezien de PS3 rond de €400,- is en GTA IV rond de €60,-. Ik zit aan het eind van de zomervakantie op ongeveer de helft, dus na 2 maanden. Ik ga dan na de vakantie waarschijnlijk ook verder met folders bezorgen om de laatste euro's bij elkaar te sparen.
Nu is mijn vraag: Denken jullie dat de prijs van PS3 en/of GTA IV binnen de tijd die ik hierboven al heb uitgelegd zal dalen of ongeveer rond dezelfde prijs zal hangen? Op deze manier kan ik een beetje schatten hoelang ik ongeveer bezig zal zijn.
Tot slot nog één vraagje: zit bij een PS3 al een controller inbegrepen, of moet ik deze nog zelf erbij kopen?
Nadat ik pasgeleden GTA IV ook heb gespeeld en zo her en der heb gelezen dat de kans erg klein is dat het spel uitkomt voor de PC, heb ik na een poosje nadenken toch gekozen om een PS3 met GTA IV te kopen als de PC-versie na één maand na de release nog niet is aangekondigd, of dat de geruchten steeds feller worden voor een PC-versie.
Aangezien ik wel eerst moet sparen voor een PS3 (mijn ouders vinden 't een beetje duur om te betalen
) kan het, na vooruitzichten, niet eerder dan ná de zomervakantie of eind 2008. In de zomervakantie heb ik een bijbaantje, folders bezorgen met waarschijnlijk een gemiddelde van €27,- per week. De gehele zomervakantie (waarschijnlijk rond de 8 weken) heb ik dus €216,- per elkaar gespaard. Aangezien de PS3 rond de €400,- is en GTA IV rond de €60,-. Ik zit aan het eind van de zomervakantie op ongeveer de helft, dus na 2 maanden. Ik ga dan na de vakantie waarschijnlijk ook verder met folders bezorgen om de laatste euro's bij elkaar te sparen.
Nu is mijn vraag: Denken jullie dat de prijs van PS3 en/of GTA IV binnen de tijd die ik hierboven al heb uitgelegd zal dalen of ongeveer rond dezelfde prijs zal hangen? Op deze manier kan ik een beetje schatten hoelang ik ongeveer bezig zal zijn.
Tot slot nog één vraagje: zit bij een PS3 al een controller inbegrepen, of moet ik deze nog zelf erbij kopen?
Alvast bedankt,
Donwell