May 4, 200818 yr Volgens mij zijn hier al verschijnende topics over. Het valt mij trouwens op dat jij erg snel een nieuw topic aanmaakt terwijl dat niet nodig is. Wil je zo graag de zoekmachine de volgende keer gebruiken. Dit is niet gemeen bedoeld. Edited May 4, 200818 yr by Mazzeltje
May 4, 200818 yr die chrysler 300c look a like weet ff nie meer hoe die heet Volgens mij bedoel je de PMP-600, toch? Nah in ieder geval die vind ik wel het mooist, en van de motors die chopper met de voorband ver naar voor. Ik weet even niet meer hoe die heet, het was in ieder geval geen freeway maar een hele nieuwe.
May 4, 200818 yr Author die chrysler 300c look a like weet ff nie meer hoe die heet Volgens mij bedoel je de PMP-600, toch? Nah in ieder geval die vind ik wel het mooist, en van de motors die chopper met de voorband ver naar voor. Ik weet even niet meer hoe die heet, het was in ieder geval geen freeway maar een hele nieuwe. ik denk dat je de zombie of de hellfury bedoelt.
May 4, 200818 yr De Sultan RS, met die getunede motorblok met turbo , en soms knalt ie er een vlam uit de uitlaat, die tevens aan de zijkant zit. Een coole bodykit erop, en mooie spoiler. Greetz Edited May 4, 200818 yr by FerryN
wat vinden jullie de mooiste auto,s uit gta iv?.