May 4, 200818 yr Hee, ik ben nu op 15 procent en ik heb nog steeds maar 1 safehouse, wanneer kan ik zelf huizen kopen of krijg ik een nieuwe safehouse?
May 4, 200818 yr Hee, ik ben nu op 15 procent en ik heb nog steeds maar 1 safehouse, wanneer kan ik zelf huizen kopen of krijg ik een nieuwe safehouse? gewoon doorgamen, je krijgt ze, je kan ze niet kopen!
May 4, 200818 yr als je in algonquin bent krijg je een mooie safehouse shit iemand was me voor Edited May 4, 200818 yr by jozz
May 4, 200818 yr waarom strooien jullie zo met spoilers? Little Jacob: kijk uit wat je zegt, want nog niet iedereen heeft dat al ontdekt.
Hee, ik ben nu op 15 procent en ik heb nog steeds maar 1 safehouse, wanneer kan ik zelf huizen kopen of krijg ik een nieuwe safehouse?