cheetha Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 hoe maak je een screenshot op de ps2 als iemand het weet antwoord dan. Reageren
MichelS. Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Volgens mij kan dat niet,, allen met camera Reageren
raymono Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Met sa kan je dat wel maar moet je niet mischien gewoon dezelfde knop als bij SA doen en als ie dat niet doet dan kan het gewoon niet met LCS. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Bedoel je een foto met een camera? Dat is (helaas) niet mogelijk. Een screenshot op de Play Station ook niet, tenzij je met een camera voor je beeldscherm een foto maakt. Een andere manier is niet mogelijk. Reageren
1974 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Je kan wel een foto maken met de camera,alleen moet je de flits uit zetten zodat het beeld van je tv goed zichtbaar blijft. Reageren
ScarPacino Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 hoe maak je een screenshot op de ps2 als iemand het weet antwoord dan. het gaat alleen bij san andreas Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Het kan met een cheatdevice, een of ander fotoprogrammaatje voor de psp (vraag me niet welk) of gewoon een camera (in RL) Reageren
Royboow Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Jep alleen Camera in RL Zorg wel dat de flits uitstaat anders zie je bijna nix. Reageren
1974 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Jep alleen Camera in RLZorg wel dat de flits uitstaat anders zie je bijna nix. Precies. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb ook wel eens gelezen dat je je videocamera op een of andere manier op je tv (of op je console, dat weet ik niet meer) aan moest sluiten en dat je met die videocamera alles op je scherm op kon nemen. Reageren
Dastard Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik heb ook wel eens gelezen dat je je videocamera op een of andere manier op je tv (of op je console, dat weet ik niet meer) aan moest sluiten en dat je met die videocamera alles op je scherm op kon nemen. Een video (screen) capturing card Reageren
the_dan Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Geplaatst: 15 november 2008 volgens mij zoiets of deze:) Reageren
Jorismartens Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) in de zijmissie See the sicht before your flicht in Shoreside Vale vlakbij het metrostation. Moet je starten met een wapen. Als je een screen mag maken VERMOORD je hem of haar. JE HEBT een camera!!!!! Bewerkt: 1 januari 2009 door Jorismartens Reageren
Dotz Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Of je download een Ps2-Emulator en het spel waarvan je een screenshot wilt. En dan kun je een screentje maken. Let wel op: Dit is alleen legaal als je zelf een Ps2 hebt én het spel die je installeert op je emulator. >>> Door ASPHALT: Maar aangezien er voor 90% illegale dingen mee worden gedaan praten we hier niet over emulatoren. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.