Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971387 Kan je ook op een of andere manier op het vliegveld komen zonder dat je die wanted levels krijgt? Want nu heb je gelijk 4 sterren. Het lijkt me namelijk wel leuk om tussen de vliegtuigen te rijden (veilig zonder politie).
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971391 Kan je ook op een of andere manier op het vliegveld komen zonder dat je die wanted levels krijgt?Want nu heb je gelijk 4 sterren. Het lijkt me namelijk wel leuk om tussen de vliegtuigen te rijden (veilig zonder politie). Volgens mij gaat dat niet om ''Veilig'' op het vliegveld te komen.
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971393 Als je verder in het spel bent, het special someone moet je vermoorden op Fransis International Airport. Dan krijg je geen sterren meer ( denk ik )
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971395 Misschien als je zo'n auto meeneemt diedaar rond horen te rijden, zo'n een met een oranje lampie op 't dak? Ik kan het vanavond pas proberen (té jong zoontje in huis) maar het schoot me ineens te binnen...
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971397 Bij SA was het wel zo dat je met een politieauto ''ongemerkt'' in de garage kwam zolang je maar niet uitstapte.
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971418 Als je met een politie wagen of een vliegveld taxi of een vliegveld cabby daar rijd zal je geen sterren krijgen. Die vliegveld taxi's en cabby's zijn in de kleuren van de vliegtuig maatschapij die daar vliegt.
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971450 Bij SA was het wel zo dat je met een politieauto ''ongemerkt'' in de garage kwam zolang je maar niet uitstapte. He Bij SA kon ik altijd gewoon zonder sterren op het vliegtuig komen [PS2]
Kan je ook op een of andere manier op het vliegveld komen zonder dat je die wanted levels krijgt?
Want nu heb je gelijk 4 sterren.
Het lijkt me namelijk wel leuk om tussen de vliegtuigen te rijden (veilig zonder politie).