May 4, 200818 yr Weet iemand hoe ik een gaaf Vice City Stories Logo kan maken voor GTAForum. Groetjes Niels
May 4, 200818 yr ik denk dat hij dat onder andere bedoeld want er zijn ook nog andere programma's voor waaronder paint shop pro (gebruik ik veel), adobe fireworks (af en toe), adobe photoshop, paint.net, en nog wel meer maar dit zijn de betere programma's ervoor vind ik.
May 6, 200818 yr je kan misschien met google een of meer plaatjes zoeken en bewerken of je gebruikt ze als voorbeeld en maakt iets anders wat er op lijkt
Weet iemand hoe ik een gaaf Vice City Stories Logo kan maken voor GTAForum.
Groetjes Niels