Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971778 Onderwerp: freestyle Soort design: freestyle Size design: freestyle Render: freestyle Animatie: freestyle Premade: freestyle Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Doe je best ik lever mijne an die van jou in. Als het nog voor woensdag kan.
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren Auteur comment_974300 Ok. Kan je iets opschieten? Ik moet morgen weg :\
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974412 Ik was nog niet begonnen, maar aangezien ik een premenade mag inleveren doe ik dat maar:
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_974616 Arthis: Mooie sig met leuke effecten, dat licht is ook leuk gedaan en je naam staat er prima in. Trouwens ook mooi gebrusht. GTA-pilot: Ja, je sig is een beetje aan de drukke en onoverzichtlijke kant. Voortaan denk ik die dingetjes bovenop weglaten, geen ide wat dat grijze is... een vogel? spin met ijzeren poot? Er zweeft een hoofd, teveel ingeblend?... en ik zou toch het lettertype anders doen. Vote: Arthis
Geplaatst: 6 mei 200817 jaren comment_975502 ARTHIS:deze heeft mooie kleuren en dat figuur is er goed in gezet,alleen wat is dat op de achtergrond.nou in ieder geval 9/10 GTA PILOT:deze heeft ook mooie kleuren alleen hij is een beetje vaag,alleen die man zijn hoofd is te zien.6/10 STEM:ARTHIS
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_975953 Arthis: Mooie kleuren en dat figuur is er goed ingezet. 10/10 GTA-pilot: Erg onduidelijk, en de tekst begrijp ik niet. 5/10 Stem: Arthis Bewerkt: 7 mei 200817 jaren door klikoe
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_981272 Battle afgelopen, winnaar Arthis! Arthis, 1 punt voor jou erbij, helaas GTA-pilot, 1 punt voor jou eraf.. Ranking updated, en topic locked.
Onderwerp: freestyle
Soort design: freestyle
Size design: freestyle
Render: freestyle
Animatie: freestyle
Premade: freestyle
Tijd van inlevering: ZSM
Opmerking: Doe je best ik lever mijne an die van jou in. Als het nog voor woensdag kan.