May 4, 200818 yr Als ik Grand Theft Auto:San Andreas opstart en die begint te laden blokeerd het laden en stopt HELP PLZ ik denk dat er iets is met de mods
May 4, 200818 yr Je hebt de mod waarschijnlijk verkeerd geïnstalleert. GTA San Andreas opnieuw installeren en hij doet het weer.
May 4, 200818 yr Hoeft niet per se.. Bij GTA San Andreas heb je twee versies, waarvan één niet te modden is. Die hij waarschijnlijk heeft. Om te kunnen modden hebben ze een patch gemaakt, waardoor GTA San Andreas weer te modden is. Je kunt die patch hier downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden en kun jij dus met je modificatie GTA San Andreas spelen. Veel plezier!
May 6, 200818 yr Op de PS2 kun je (vrijwel) geen mods installeren en/of gebruiken. Dit kan enkel via heel ingewikkelde processen, waarbij wij niet mogen helpen.
May 6, 200818 yr kan als je een ps2 emulator hebt nog mods instareren ???? WIE HELPT ME ? Ja, je kan als je mod's geinstaleerd hebt het spel nog gewoon op je emulator spelen. Op de PS2 kun je (vrijwel) geen mods installeren en/of gebruiken. Dit kan enkel via heel ingewikkelde processen, waarbij wij niet mogen helpen. Je kan er natuurlijk ook gewoon een modchip in zetten. Dat is totaal niet moeilijk! Edited May 6, 200818 yr by warrock_123_321
May 12, 200818 yr Author Hoeft niet per se.. Bij GTA San Andreas heb je twee versies, waarvan één niet te modden is. Die hij waarschijnlijk heeft. Om te kunnen modden hebben ze een patch gemaakt, waardoor GTA San Andreas weer te modden is. Je kunt die patch hier downloaden. Start 'm op, druk een paar maal op 'Next', en kies je GTA San Andreas-map. Deze map moet de map zijn waar GTA San Andreas in is geïnstalleerd, en waar de 'gta_sa.exe' zich bevindt. Kies de map, en druk weer een paar maal op 'Next'. De patch doet nu z'n werk. Eenmaal klaar is GTA San Andreas weer te modden en kun jij dus met je modificatie GTA San Andreas spelen. Veel plezier! maar heb al 5 keer opnieuw gepacht(je weet wat ik bedoeel) en toch help het nie en ik heb2.00 maar heb nu naar v.1 gepatch m'n pc blokde de patch wegens virus
May 12, 200818 yr De patch bevat géén virus, dus mogelijk ziet je virusscan het aan als virus. Maar als hij het dan blokkeert, hoe kun je dan al 5x gepatcht hebben? Als je patcht, dan zal je nog wél V2-savegames hebben (en kunnen spelen), aangezien de patch alleen iets wijzigt aan gta_sa.exe. Hiermee kun je weer modden, maar nog geen savegames van V1 spelen.
Als ik Grand Theft Auto:San Andreas opstart en die begint te laden blokeerd het laden en stopt HELP PLZ










ik denk dat er iets is met de mods