Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_971971 Leuke plaatsen om te bekijken Plaats hier een foto van de map en uitleg van een leuke plek waar jij vind dat iedereen daar even een kijkje moet nemen. Bijvoorbeeld waar je een vette wagen kan vinden, of een dikke vette stunt. Of wel een mooi gebouw waar je mooi kan sniperen.
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_972174 Ik vind Happiness Island wel mooi met vrijheidsbeeld. Klik! Bewerkt: 4 mei 200817 jaren door Etje
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_972307 Leuke plaatsen om te bekijkenPlaats hier een foto van de map en uitleg van een leuke plek waar jij vind dat iedereen daar even een kijkje moet nemen. Bijvoorbeeld waar je een vette wagen kan vinden, of een dikke vette stunt. Of wel een mooi gebouw waar je mooi kan sniperen. nou ik kan nog ff geen fotos posten maar probeer eens met een heli op een van de gebouven van alonquin te gaan staan dat geeft een behoorlijk fet uitzicht moet ik zeggen. grtz
Leuke plaatsen om te bekijken
Plaats hier een foto van de map en uitleg van een leuke plek waar jij vind dat iedereen daar even een kijkje moet nemen.
Bijvoorbeeld waar je een vette wagen kan vinden, of een dikke vette stunt. Of wel een mooi gebouw waar je mooi kan sniperen.