Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Hulp]Capturen van GTA 4

Heey,

Wist waar ik dit anders moet plaatsen, dus maar hier.

Nou wil ik een filmpje capturen van mijn X360 naar de pc, van GTA 4 maar ook van andere games.

Ik heb zelf een Nvidia 7600gs 256mb videokaart, hierbij kreeg ik een kabel die in de videokaart kon, en de X360 heeft de aansluitingen die die av-kabel ook heeft. de groene,blauwe en de rode dacht ik.

Of is hier perse een Capturecard voor nodig, aangezien de kabel die ik erbij kreeg voor verzend maar ook voor te ontvangen is.

Is het zo mogelijk om te capturen?

Met een evt. programma?

Het is de kabel die rechtonder ligt, met de drie kleuren.

Alvast bedankt, en Greetz.

Ps. mensen, als je hier niks van weten, verstuur dan geen berichtje, of ga niet liggen klooien dat het verkeerd staat, want dan hoor ik het liever van een Persoon met rechten op deze forum, die weten het vast beter.

Edited by FerryN

Featured Replies

AV of Component? Dat ze de kleuren hebben wil niet zeggen dat het zo hoort. Is het een High Definition CC? Ik kan de kabeltjes niet erg goed zien op de foto, maar het lijkt erop dat je het volgende moet doen: Xbox 360 HDTV stand >> Component in kleuren aansluit >> kleuren in geel + geluid in rood/wit >> in computer.

  • Author
AV of Component? Dat ze de kleuren hebben wil niet zeggen dat het zo hoort. Is het een High Definition CC? Ik kan de kabeltjes niet erg goed zien op de foto, maar het lijkt erop dat je het volgende moet doen: Xbox 360 HDTV stand >> Component in kleuren aansluit >> kleuren in geel + geluid in rood/wit >> in computer.

Uhmm, of ze AV of Component zijn weet ik eigenlijk niet, want ze zaten gewoon bij de videokaart, maar mocht dat zo zijn,hoe wil ik dan via mijn monitor kijken?

Weet jij misschien een prograqmma ervoor?

een videokaart heeft alleen tv out.. als je wilt capturen moet je een tv kaart hebben want die heeft tv IN en dat heb je nodig om op te nemen

  • Author
een videokaart heeft alleen tv out.. als je wilt capturen moet je een tv kaart hebben want die heeft tv IN en dat heb je nodig om op te nemen

Oh ok, bedankt.

Thnx,

Greetz

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.