Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_972003 Hij is al een tijdje oud ik kan al veel beter maar ik wilde hem toch showen: Gehost op me eigen image host
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_972053 Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren Auteur comment_972124 Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk Als jou nou eerst leest dan weet je waarom. dit is de laatse gdie ik heb gemaakt: klik Bewerkt: 4 mei 200817 jaren door gta-pilot
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_972200 voor een eerste ziert hij er goed uit maar hij komt m bekend voor
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_972252 Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk Als jou nou eerst leest dan weet je waarom. dit is de laatse gdie ik heb gemaakt: klik DIe heb jij helemaal niet zelf gemaakt want er staat: Template by Clantemplates. En wat zou ik moeten lezen dan?
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren Auteur comment_972265 Maak een aparte banner, gebruik gradients en maak mooie buttons, want hij is nu echt graflelijk Als jou nou eerst leest dan weet je waarom. dit is de laatse gdie ik heb gemaakt: klik DIe heb jij helemaal niet zelf gemaakt want er staat: Template by Clantemplates. En wat zou ik moeten lezen dan? Mijn eerste template
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren comment_972326 Ik geef je toch gewoon tips wta je volgende keer beter moet doen en dat posten van een custom clantemplatje en zeggen dat je hem zelf hebt gemaakt is wel heel makkelijk...
Geplaatst: 4 mei 200817 jaren Auteur comment_972331 Ik geef je toch gewoon tips wta je volgende keer beter moet doen en dat posten van een custom clantemplatje en zeggen dat je hem zelf hebt gemaakt is wel heel makkelijk... Zou ik joun sig's is graflelijk noemen?
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_972824 Ik geef gewoon mijn mening, waar jij om vraagt als je hem hier post en als je er niet tegen kan dat je een negatieve rate krijgt, post het dan gewoon NIET.
Hij is al een tijdje oud ik kan al veel beter maar ik wilde hem toch showen:
Gehost op me eigen image host