Jump to content
Geplaatst:
comment_972216

photos14.jpg

Hou jij ervan om op motoren te rijden en volledig schijt te hebben aan de regering in Liberty City?

Meld je dan snel aan bij Outlaw MC Liberty City.

Deze clan is speciaal voor de bikers onder ons, Wij komen met zijn allen online om Liberty City tot een ware hell te maken!

Respect krijg je niet van ons maar zul je moeten verdienen!

Iedereen is welkom in deze clan zolang ze maar een van het volgende zijn: Biker, Trucker, Country boy etc

Wij zijn geen mensen die houden van dat gangster gedoe, maar gewoon mensen die dingen doen op hun eigen manier!

Mocht je geïnteresseerd zijn om bij ons te horen dan kun je met onderstaand formulier jezelf aanmelden.

P.S*** Je hoeft niet altijd op een motor te rijden we hebben ook mensen nodig die zeer handig zijn met auto's!

Aanmeld Formulier:

Je PSN ID:
Je Leeftijd:
Heb je eerder in een clan gezeten? J/N:
Waarom wil je bij ons horen? (kort stukje):

Website is nog in de bouw maar zal zeer spoedig komen!!!

Mocht jij zelf een clan hebben en je wil vrienden met ons worden stuur me dan een pm!

Onze Leden

Namen in rood zijn Leaders, namen in blauw zijn Leden.

Skullcrusher88

Jordy_Wvl

Melviin007

DarkRaverNL

thegtaman

alithegunner

Marcel

Stoof

Paultjuh010

ss_stefan

DarkRavenNL

Ginobb

Mukooo

Clan Signatures

Met dank aan Jordy_Wvl !!

OutlawMotorClubLibertyCity.png

Wil je bovenstaande sig gebruiken om ons te promoten gebruik dan de volgende link in je handtekening ruimte:

[img=http://i258.photobucket.com/albums/hh248/ChainGSR/OutlawMotorClubLibertyCity.png]

Bewerkt: door .Exorcist

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 18k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1052137

gtaracingwp6.png

LibertyKillerZ organiseert een race-toernooi waar je aan mee kan doen als je in bezit bent van een Playstation 3 en de game GTA IV. Alle leden van GTAFORUM.NL mogen meedoen. Nu stuur ik deze uitnodiging ook aan de clans waar ik zeker weet dat ze deze 2 "onderdelen" hebben.

Dus aan de clan leden van Outlow MotorClub : Er zijn nog een paar plaatsen vrij voor dit toernooi ;)

Je kan je hier inschrijven ;).

Excuses voor de reclame :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.