[WIP]Mijn eerste MOD
Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Hey,
ik ben bezig met mijn eerste mod en volgens mij ziet het er aardig uit, voor de eerste keer altans...
Een overzicht van het hele gebouw,
Ge Update
Ik weet het de deur lijkt hoog voor het gebouw maar het is twee meter hoog :')
De deur:
Ge Update
En die vage zwarte dingen op het dak die schoorsteentjes moeten voorstellen:
En dan het ABN Amro logo ( niet super gelukt, hij is 3d maar zo erg zie je het nie
)
En dan komt er later meer, want het is nog een WIP ( Work In Progress ).
Cie U
Ohja, hebben jullie tips/kritiek alles is welkom als er maar een rede is..
Morgen post ik de vrouwen WC's ik moet nog een paar dingen beter maken zoals de sloten en de klinken ( rond maken dus )
Edited by nick5556