May 4, 200818 yr Toen ik op een motor ging zitte had ik opeens een helm op dus ik denk dat niko die zelf opdoet wanneer je op een motor zit...
May 4, 200818 yr Als je op een motor stapt niet gelijk gas geven..., pakt ie hem vanzelf uit de tank, hoe miraculeus dat ook is!
May 4, 200818 yr Oftewel, je krijgt er altijd eentje op, tenzij je hard wegscheurt? Dat is best wel dom.
May 4, 200818 yr Als je op een motor stapt niet gelijk gas geven..., pakt ie hem vanzelf uit de tank, hoe miraculeus dat ook is! Dit klopt voor 100 %.
May 4, 200818 yr Oftewel, je krijgt er altijd eentje op, tenzij je hard wegscheurt? Dat is best wel dom. Als je moet vluchten ga je niet eerst rustig je helmpje pakken. Daar zal het wel mee te maken hebben.
Ik wil weten hoe je een helm op doet op de motor.
alvast bedankt vercetti-pd