Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_972742 Hoi, kan ik met een mod of een cheat de ''rang'' van CJ bepalen bijvoorbeeld dat ik de rang ''the king of San Andreas'' krijg? Alvast bedankt!
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_972761 Met cheats is het sowieso niet mogelijk, dat kun je nagaan op de San Andreas Cheat-pagina. Met mods heb je kans dat er zoiets bestaat, al kan ik je dat niet garanderen aangezien dit in een savegame zelf hoort. Je kunt het in ieder geval proberen.
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_972764 Op deze antwoord ben ik vaak opzoek: ''Wat gebeurdt er als je The King of San Andreas bent''? OTTO
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_972771 Alleen een titeltje in het statistieken menu, verder gebeurt er niets. Je krijgt geen geld ervoor (behalve dat wat je van vermoorde mensen oppakt) of een auto in Grove Street. Dat soort dingen zijn 100% gebonden en een titel betekent geen beloning.
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973067 Op deze antwoord ben ik vaak opzoek: ''Wat gebeurdt er als je The King of San Andreas bent''?OTTO Misschien is iedereen bang voor je. Want soms gaan ze je slaan.
Hoi,
kan ik met een mod of een cheat de ''rang'' van CJ bepalen bijvoorbeeld dat ik de rang ''the king of San Andreas'' krijg?
Alvast bedankt!