Ik heb een aantal vragen. Vragen waar ik dus echt niets van snap. Hier komen ze.
1. Brucie is dat de broer van Niko Bellic. ?
2. Waarom moet je Auto's stelen voor Brucie ?
3. Wanneer kun je bij Little Jacob wapens kopen ? Om met hem te gaan uiteten ? Maar hoelang dan ?
4. Hoe kun je op het internet mobieltje's kopen ?( Ook de site zeggen )
5. Hoe kun je op het internet auto's kopen ? ( Ook de site zeggen )
6. Ik moest zonet daten met een jongen ( French Tom ) Is Niko Homo ? Of is hij voor de gek gehouden ?
7. Wat kun je allemaal op het internet kopen ? ( Ook de Site's please.. )
8. Ik zie zo af en toe een poppetje op de radar staan, dit blijkt 'Brain' te zijn. Wie is hij ? En wat doet hij ? Want hij had mij in het begin van het spel wel 100 dollar gegeven.
9. Hoe kun je Geld aan een zwerver geven ? Want als ik naast een zwerver sta dan staat er niet iets bij van 'Press L1 for giving money to zwerver' ? ( Ik kan geen engels.. )
10. Bij hoeveel % kun je naar het tweede land ?
11. Wie is Playboy X en Dwayne ?
Zo dit waren ze wel, als ik nog wat meer wil vragen dan post ik ze hier weer bij
Hé,
Ik heb een aantal vragen. Vragen waar ik dus echt niets van snap.
Hier komen ze.
1. Brucie is dat de broer van Niko Bellic. ?
2. Waarom moet je Auto's stelen voor Brucie ?
3. Wanneer kun je bij Little Jacob wapens kopen ? Om met hem te gaan uiteten ? Maar hoelang dan ?
4. Hoe kun je op het internet mobieltje's kopen ?( Ook de site zeggen )
5. Hoe kun je op het internet auto's kopen ? ( Ook de site zeggen )
6. Ik moest zonet daten met een jongen ( French Tom ) Is Niko Homo ? Of is hij voor de gek gehouden ?
7. Wat kun je allemaal op het internet kopen ? ( Ook de Site's please..
)
8. Ik zie zo af en toe een poppetje op de radar staan, dit blijkt 'Brain' te zijn. Wie is hij ? En wat doet hij ? Want hij had mij in het begin van het spel wel 100 dollar gegeven.
9. Hoe kun je Geld aan een zwerver geven ? Want als ik naast een zwerver sta dan staat er niet iets bij van 'Press L1 for giving money to zwerver' ? ( Ik kan geen engels..
)
10. Bij hoeveel % kun je naar het tweede land ?
11. Wie is Playboy X en Dwayne ?
Zo dit waren ze wel, als ik nog wat meer wil vragen dan post ik ze hier weer bij
Alvast Bedankt !!
Swiggers